Nekad Zaki_ | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki_

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? jonteponte43

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zaki svensson han är född 2004 och kommer från en lite mindre stad än unive staden och är därför väldigt nervös inför flytten till unive staden. Har 3 nära familjevänner var av en av dem är min mamma och 2 bröder, pappa är long goone. Mamma heter Sophie och är 34 år gammal och bröderna heter Anders och bengt och är tvilingar 12 år gamla. Zaki har en bra kompis i unive staden som flyttade hitt innan Zaki han heter Abdi Rahid, Dem har kännt varandra länge och ska nu bo tillsammans och försöka lösa de ekonomiska i det hela, så Zaki måste försöka hitta sig ett jobb på tillexemple Meko eller Trygghansa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en extra rollspelare på serven som gör allt i sin makt för att skapa bra scenarion och hålla höga RP krav. Kan även bidra med positivitet och skratt inom rollspelet. Jag bidrar även med nya rollspelare som jag spelat med innan som också vill levla upp sin Roll spels nivå till just Unives nivå. Även så lär jag mig snabbt och enkelt det hjälper servern med att RP nivån höjs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för att vinna scenariot man förlorar scenariot och låter den andra parten vinna scenariot och spela med. Om någon t.ex riktar vapen mot mig så kör jag inte vidare utan stannar kvar och förlorar scenariot och spelar med deras part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, några exempel är RDM(random death match) och VDM(vehicle deatch match)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ytterst lite men skulle vilja lära mig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget ja kan informera om i nu läget

Nekad.
Anledning:
Förklara reglernas innebörd och inte endast namnen på reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka