Nekad Zaki320 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki320

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203559269/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a1b2765

Vad är din discord tagg? Zaki#8434

Vem var det som bannade dig? Klacke-sko

Hur lång tid var din ban? Klacke-sko

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: Zaki) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det var ju så att jag hade gått in med modmeny på unive för ungefär 2 års sedan. Men Philip gav mig en chans för några dagar sen och jag bevisade att jag kunde rollspela på en hög och bra nivå. Men eftersom jag hade knappast någon plats på min dator så jag valde att omstarta datorn. Allt var helt vanligt tills jag valde att logga in på mitt gta konto för att ha tillgång till att komma in på den fivem servern jag vill komma in på. Jag har flera konton att logga in med på gta och då valde jag ett fel konto alltså jag valde ett konto som jag var klakesko bannad på. Jag är medveten om att det är svårt att lita på en person som har andvänt modmeny på ens egna server. Jag känner mig verkligen dum i huvudet att jag ens fick tanken om att använda modmeny men ifall man ska ha en anledning varför så är det ända man kan säga ung och dum. Visst så är jag fortfarande ung men från den tiden jag rpade här så kan jag lova hela staff teamet att jag ångrar mig grovt mycket och jag vill från botten av mitt hjärta få en till chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För cirka 2 års sedan så spelade jag på Multistaden runt 2020-07 månaden och på den tiden var det rätt mycket lall och endast någon ting flög upp i mitt huvud att jag ville modda... Ifall jag hade tänkt suntförnuft på den tiden då jag var 12-13 år så hade detta aldrig hänt. Jag känner mig verkligen dum i huvudet att jag ens fick tanken om att använda modmeny men ifall man ska ha en anledning varför så är det ända man kan säga ung och dum. Jag vet att det låter dumt att ta in en person som använt en modmeny men detta var när jag inte tänkte efter vad jag gjorde och insåg snabbt att det var ett stort misstag då unive är den bästa servern och jag skulle kunna göra vad som hellst för att få spela på unive då alla mina vänner gör det och jag skulle aldrig riskera att modda igen då jag vet vad konsekvenserna är. Jag känner mig verkligen dum i huvudet att jag ens fick tanken om att använda modmeny men ifall man ska ha en anledning varför så är det ända man kan säga ung och dum. Visst så är jag fortfarande ung men från den tiden jag rpade här så kan jag lova hela staff teamet att jag ångrar mig grovt mycket och jag vill från botten av mitt hjärta få en till chans. Visst så är jag fortfarande ung men från den tiden jag rpade här så kan jag lova hela staff teamet att jag ångrar mig grovt mycket och jag vill från botten av mitt hjärta få en till chans. Jag vet att det låter dumt att ta in en person som använt en modmeny men detta var när jag inte tänkte efter vad jag gjorde och insåg snabbt att det var ett stort misstag då unive är den bästa servern och jag skulle kunna göra vad som hellst för att få spela på unive då alla mina vänner gör det och jag skulle aldrig riskera att modda igen då jag vet vad konsekvenserna är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, dock tycker jag att jag förtjänar en andra chans då det var väldigt länge sen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick många små bans när jag var ny till rp annars kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunnat tänkt med suntförnuft i den ålderna jag var vid.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Smart med modmeny. Att du verkligen trodde det var okej...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka