Nekad MrBomba | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBomba

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/276561198836533541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001343ac925

Vad är din discord tagg? mrb0mba

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-13 201607.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag fattar verkligen och ångrar det verkligen också jag hade kört med ett fusk som förstör rpn verkligen och förstör för alla och det är dåligt med det så jag fattar varför 320 bannade mig för jag var en av de som fuskat på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att det var en dag jag hade tråkigt och jag valde att gå in med fusk på servern för att testa lite... Det var verkligen ett dåligt beslut. och sedan såklart vart jag ju bannad för jag körde med det och jag ångrar verkligen att jag körde med det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen jag som gjorde fel. Riktigt fel, det var ett jävligt jävligt dåligt beslut och ångrar det som fan att jag gick in med fusk den dagen. Jag har varit bannad för det ett tag nu och vill verkligen få en till en enda till chans. Jag skulle aldrig ha gått in med fusk. Jag var dum i huvudet som fan. rikitgt dum i huvudet. Jag vet inte hur jag tänkte med att gå in med fusk. Min dumma hjärna tyckte väl det var coolt men nej det är det fan inte.!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag blev bannad för gangska så länge sedan tror strax efter sommarlovet nånting och jag tror det var en fear. Och ja jag tog lärdom från den bannen för det hände inte igen och hur jag lärde mig var nog att jag läste igenom reglerna ännu en gång alltså läste strikt igenom reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat vara så jävla dum i huvudet att gå in med hor fusket det var ett facking dåligt beslut och kommer inte ens lägga tanken att gå in med fusk på någon server alls igen. Det var fan ej värt det alls inte ens coolt heller jag fattar ej hur min lilla hjärna tänkte där den dagen den tänkte väl oo jag är så dålig på att skjuta så jag testar köra med fusk bla bla bla. Ett jävligt dåligt beslut var det! SÅ om jag hade kunnat backa i tiden hade jag aldrig gå in med fusk och inte ens tänka om att göra det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA jag har verkligen lärt mig och min lilla dumma hjärna också. Jag kommer aldrig ens tänka om fusk igen eller ens röra ett jag kommer gå in på servern med ingenting och kommer följa verkligen alla regler som man ska och inte förstöra rpn alls jag kommer vara med för att göra bra scenarion och bra rp. SÅ SNÄLLA EN TILL CHANS

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka