Accepterad Zaki | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki

Icke Medlem
Meddelanden
729
Reaction score
33
Användarnamn: Zaki

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016775084/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Zaki#8506

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2007

Berätta om din karaktär. en 22 årig man som festar ofta och är snäll och han gillar att köra runt i sin gröna saab supra och han är oftast med sina grabbar i säkerhetens skull. han känner väldigt många i stan och är ganska agresiv.

Varför ska just du bli whitelistad? ör jag vill ha en större roll som kan påverka hur aktiv jag är och hur mycket min rp-nivå kommer ändras och multistaden är en bra och rolig server så jag vill bli whitelist för jag ska kunna ha ett realistiskt jobb som jag gillar och göra sakerna man ska kunna göra som whitelist för mina polare sitter bara i stör ej och då kan jag ej joina samtalet .och det finns olika tillfällen där jag behöver sitta med som och då har jag möjligheten att göra det för att ej förstöra olika scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ör att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och jag bryr mig inte så mycket om pengarna utan jobbar för det är kul men det är även bra om jag kan tjäna iallafall lite mer pengar så att jag kan ha råd med saker jag behöver och vill ha men jag jobbar typ bara för att jag tycker det är kul och jag älskar multistaden och tycker då att jag vill bli whitelist på en så bar server och alla mina vänner är whiteliste och då är det roligt att kanske jobba på samma jobb eller göra samma saker och för att kunna sitta i stör ej med sina polare när det behövs och jag älskar multistaden och så skulle det varit jätte kul ifall jag skulle ha fått whitelist för att jag ska ha fördelar i servern och kunna sitta i stör ej och vara mer aktiv ocgh göra roliga saker.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 500

Hur hittade du Multistaden? jag blev tipsad av en vän när jag började spela fiveM.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja tyvär

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, jag spelar bara på multistaden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka