Nekad topvaste | Medlem ansökning [p4tr1ck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

topvaste

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Top vaste

Vad är ditt discord namn? top_vaste

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Matteo, Rodrigo, 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, intelligent och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Matteo Rodrigo, han är en man som är uppväxt i Stockholm och han har några rötter ifrån Albanien. Matteo är 22 år gammal och hans bror Zaki blev 28 år gammal. Zaki växte upp med den kriminella världen och sitt gäng liv och han umgås mycket med fel folk. Zaki var också Matteos privata fotbollstränare och livs coach så Matteo fick en bra kondis, stark kropp och en smart hjärna. Men när Zaki blev mördad i en gäng relaterad händelse vände Matteos liv och då tvingades han att stå på egna ben och att försöka överleva världen och det blev tufft i början. Matteo ville ta hämnd på de som mördade hans storebror Zaki. Så då behövde Matteo följa Zakis fotspår för att kunna hämnas på mördaren eller mördarna blev en känslomässig resa för Matteo och att han visste om att han behövde kunna navigera med sig själv. Att gå med i ett bra gäng skulle lösa situationen. Och där började Matteos Kriminella liv. En dröm som Matteo har är att ha mycket med pengar och bilar. Och Matteo är redo att göra allt vad som krävs för att uppnå sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra social rp samt en bra rp nivå på servern och hjälpa staffs om det behövs och att följa regler. Och säkerställa att servern blir en säker miljö för alla spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar bara för att vinna för sig själv utan man vill att båda sidorna ska ha en chans att vinna och då blir scenariot mer realistiskt när båda sidorna har en chans att vinna eller förlora, även om man vinner eller förlorar så ska det vara lika kul under scenariot för båda sidorna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har blivit bannad några gånger för saker jag har gjort. Och efter bannen så lärde jag mig av mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp betyder att man ska värna om sitt liv som att det är i verkliga livet. Copbait betyder att man för söker få polisen efter sig utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en social och positiv människa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka