Accepterad Zajjan | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zajjan

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? 100_gubbar10

Vem var det som bannade dig? wux

Var är du bannad? FiveM Servern och discorden.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-23 213829.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var helt jävla dum i huvet i det jävla fan huvet cp fan men Jag blev bannad på unive för att jag lootade vapen på sjukhuset, och jag ångrar mig verkligen jättemycket. Jag förstår nu hur fel det var och hur det påverkar andra spelare. Jag vill verkligen ha en till chans att bevisa att jag kan spela på ett schysst sätt. Jag är ledsen för det jag gjort och hoppas att ni kan förlåta mig. Det var en dum impuls, och jag lovar att det aldrig kommer hända igen om jag får en till chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nu ska jag vara helt ärlig med er för sanningen lönar sig alltid. jag ska säga allt från början. det börjar med att jag och squid (min vän) sitter och kör unive i nån dc så hoppar folk in i dcn och så un deffar vi och så snackar vi o sånt o så säger vi att vi är inne på unive och dom säger att vi ska streama och då gör vi de så deffar vi igen sen bäörjar en hoppa in och ut så undeffar jag och så säger en "LOOTA LOOTA" och så skriver dom de o sånt och så säger jag hur är inte öns medlem kom till servern idag kingen´och säger dom tryck f2 o då själ och då tryvcker jag där o så ser jag nåt "GLOCK (special wfakxas)" och så säger dom ta de ta de . jag tog de o quita som dom sa sen efter jag hade gjort de fick jag en riktigt dålig känsla och så skrier emila gå in och ge tillbaka eller p ban så säger jag "yes okej går in direkt" och sen när jag skulle gå in så hade staffen wux bannat mig. vissa säger ba såhär men jag ljuger inte jag svär på allt. jag vet inte riktgit hur ni ska tro mig men jag ångrar mig jätte mycket obeskrivligt mycket vill värkligen ha en till chans inför julen som kommer skulle betyda allt om jag fick en till chans och jag har lärt mig av detta och förstår att de jag gjort inte är oekj för 5 öre, ska värkligen aldrig göra om detta. FÖRLÅT!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel. allt ör mitt fel. bannen är inte fel alls det var jag som gjorde fel och kommer aldrig göra om det dumma misstaget jag gjorde har lärt mig av mitt misstag och hoppas en sista chans. jag vill värkligen säga förlåt för det jag gjorde och jag fattar värkligen att det inte är okej.l jag har lärt mig av mitt misstag och känner mig redo för att komma tillbaka till unive. jag kommer inte heller ge upp på detta. blir den nekad gör jag en till, bannad ur forumet gör ett nytt konto kommer inte ge upp vill värkligen tillbaka så mycket önska jag kunde visa det bara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait och Jag åkte runt i min bil med min vän sen såg jag en fet kick som nån åkte runt på sen frågade jag om han sålde den men fick inget svar då så åkte jag lite för snabbt framför han för att kunna fråga igen om den var till salu men då var det tydligen copbait, jag såg inte ens att det var en polis för det var en sak i vägen där bak och jag har aldrig sett någon polis på en scooter innan men jag har tagit lärdom av den bannan och de har inte hänt igen sen de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat hoppat ut ur discord callet. eller så hade jag kunnat lita på mig sjölv för det blir alltid fel när jag lyssnar påp andra folk de har jag lärt mig nu. så jag ska lita på mig själv och itne andra. ångrar mig så mycket att jag inte bara hoppade ut ur discord callet då hade jag aldrig äns tänkt på att göra den dumma grejen, går inte att förklara hur mycket jag ångrar mig. vill värkligen ha en sista chans och hoppas värkligen du wux också vill ge mig en sista chans till unive. skulle betyda ALLT värkligen för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att inte lita på andra folk, jag ska gå min egen väg och inte lita på andra folk. ska inte falla för grupp trycket. jag ska tänkta i förväg och tänka på mina konsekvenser. ville värkligen inte att detta skulle hända detta var allt mitt fel för att jag inte kunde ta mitt egna beslut. Jag har verkligen lärt mig av mitt misstag att loota vapen på sjukhuset. Det var en dålig idé och jag insåg att det inte bara påverkar mig, utan också andra spelare, om det skulle hända mig skulle jag inte blivit glad alls det har jag också lärt mig " hur det blir för motpartnern, eller att jag ska inbilla mig att jag är motpartnern och det händer mig" som sagt är ledsen för det jag gjort och fattar att det inte är okej hoppas alla fall på en ny chans och att ni kan fröstå att jag värkligen är ledsen och har förstått det jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes fattar.förlåt :( ville värkligen inte att det skulle bli såhär :( förlåt. VILL LÄGGA TILL ATT JAG OCH"gurra/squid vart bannade sammtidigt för samma grej vi var tsm och 320 godkänade hans överklagan nyss villt tilllägga det bara" vi var i samma scenario.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka