Accepterad Zajjan | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zajjan

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? hejsan

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-18 214441.pngSkärmbild 2024-12-18 214537.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte jag tänkte skoja lite utanför unive. jag tyckte inte det var så sliskigt men a

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lallade lite med slemmi och vet inte hade roligt typ sen så vart jag bannad jag tycekr allt inte borde vara innanför unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. båda det är olika från person till person men jag tycker jag inte gjorde så mycket fel men om slemmi tog åt sig så säger jag förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. c logg inann vart unbannad typ idag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit nåt?

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skriva till folk för alla tar olika på saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka