Accepterad ZAFE | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZAFE

Välkänd Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
582
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799309768

Ditt Hex-ID: 11000013202cbc8

Vad är din discord tagg? ZAFE#5601

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi har haft en biljakt varav det tillslut leder till skottlosnning som leder till det som sker

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig då jag gjorde något som jag inte skulle gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste gången var bra länge sedan kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat göra mycket annorlunda jag hade kunnat vara med rädd som hade bidragit till ett nytt scenario istället så valde jag att försöka göra något som jag visste skulle vara fel men han inte tänka den tanken i den stunden och gjorde ett dumt beslut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lätt mig mycket bland annat att jag måste tänka mer på konsekvenserna som blir av det jag gör men även att tänka på jag rpar som rädd då det är något som jag märk att jag är rätt dålig på och något jag behöver lära mig att göra bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka