Nekad liam bergsten | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossen665

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Bossen665 eller liam12345678907

Ditt Hex-ID: steam:110000170dcadf4

Vad är din discord tagg? Bossen665

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag skrev ord som mongo och cp till bubbelgum men detta är något jag ångrar rätt mycket för jag sett konsekvenserna, även står de att jag fuskade men de var för jag skrev bubbelgumms id i chatten men de var för min kompis emade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rdm och ville be om rev men bubbelgum valde att inte hjälpa för att jag inte hade klipp då blev jag arg och skrev ett par ord men inget överdrivet ord som mongo detta ångrar jag mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I detta scenario så var de jag som gjorde fel
eftersom jag skrev till han och kalla han ord som
jag inte skulle gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad för utan bara en antichet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlund med att inte
skriva dom ord som mongo och gå

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har självklart lärt mig av den här bannen, och nu vet jag att man inte ska skriva såna dumma ord eller annat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Men asså jag har inge fusk, du kan ju inte bara skriva att jag har fusk när du inte har ett enda bevis till dig. Staff diss ja de kan jag hålla med om men fusk har jag aldrig använt vill du pc checka så gör de för kommer åka på något som inte stämmer

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
Du får typ lösa de alltså, har aldrig och kommer inte fuska. Och har inte orsakat någon skada på servern skrev till dig mongo två gånger de var allt inget mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka