Nekad ZAFE | Ansökan till Servervakt [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZAFE

Välkänd Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
582
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? ZAFE

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013202cbc8

Ange ditt födelsedatum 24 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Flertal timmar varje dag det är eventuellt om jag drar ut och gör något som de kan bli lite mindre men blir någon timme varje dag åtminstone

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan slutet 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
1725720722968.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att försöka underlätta för staffsen genom att vi kan befinna oss på plats där de kanske inte gör vi ska dock inte patrullera efter problem utan ser vi något fel så kan vi beroende vad som någon gjort fel använda oss av de verktyg vi har

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna underlätta för staffen och göra det jag kan för att hjälpa till men även där jag är så hänger jag med en del streamers och de händer ju ibland att de blir streamsnipade och då känner jag i vissa lägen att de tar väldigt låg tid och vill kunna hjälpa till så mycket jag kan så att dessa personer som är här för att förstöra kan försvinna från servern så snabbt som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man använder sin sv roll på helt fel sätt från vad man ska det kan bland annat vara att man bannar sina kompisar för att man tycker det är kul utan att de faktiskt gjort något eller kanske att du inte väljer att banna din kompis även fast personen gjort fel

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Gul spelare

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka