Nekad ZACKEN | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZACKEN

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zack

Vad är ditt discord namn? __zacken

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melker Silvärt 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Arbetsvillig, Förnuft

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Melker växte upp i en liten byhåla och har hållit på med bilar hela livet, Han är 30 år gammal och har ingen fru och inga barn. Han har tidigare jobbat på marja lisas på Unive men det gick inte så bra så när han fick sparken gick han den kriminella vägen och fixade pengar på det sättet. Men nu är han för det lagliga och vill forsätta så. Melker har varit på den kriminella sidan i sina unga dar men nu har han växt på sig och är sugen på att jobba lagligt igen! Han har varit runt i många olika städer men känner nu att han vill stanna längre på denna. Om vi går tillbaka lite till bakgrund så har han allt han vill ha, mamma, pappa, syskon och alla dom lever. Han gick fordons programmet när han gick gymmnasiet och därav så är han motor intresserad så drömjobb i framtiden är mekaniker. Men han är inte sugen på att bilda egen familj, kanske om några år men nu vill han fokusera på att komma igång med jobbet och tjäna pengar så han kan försörja sig själv och ha en stabil budget till framtiden. Så det är väll lite kort om Melker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och seriös rp och även social, jag har tidigare spelat här på unive och det gick super bra tills jag valde att ta en paus och gör annat, men nu vill jag börja kö lite igen, och jag kommer bidra med jobb på server då jag tänker hålla mig till den lagliga sidan och sedan kommer jag bidra med allt jag har, så ser jag något fel hända klippar jag det och skickar in till admins, så jag kommer göra mitt allra bästa för att bidra med allt jag har.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla i scenariot ska ha kul, som exempel, om jag nu skulle säga att jag gjorde ett butiks rån, hur roligt skulle de va om jag rånade butiken på 1 minut ensam å sen kör jag ifrån med min super snabba bil, då är det bättre att vi är fler personer och att alla anstänger sig, vi går in i butiken med 2 - 3 gisslor å sen har vi en bra flyktplan med kanske crossar, fyrhjulingar ja allt man kan tänka sig oxå kanske vi inte väljer snabbaste bilen vi har, man kanske tar en som är lite säkrare fast tyngre så man r säkrare i bilen. så att även polisen och till och med gisslan får ha "roligt" Så det skulle jag säga att är en vinst för alla, å sen måste man inte vinna varje scenario, så länge man har roligt och allt går enligt regler.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har nogrant läst igenom reglerna och innan jag tog en paus så kanske det var några små regelbrott såsom pg nån gång men jag har lärt mig utav de misstag jag gjort och jag förbättrar mig hela tiden och om vi nu skulle säga att jag råka bryta mot någon regel så är det bara att banna mig så kommer jag alltid ha det i baktanke att vara mer försiktig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? om man tar grund regler så har vi rdm, vilker står för random death match och det innebär att man dödar en person utan bakomliggande scenario. Sen har vi powegaming, vilket innebär att man har "omänskliga" krafter, som tillexempel att jag kör i min bil i 300kmh och plockar en vägg och sen kör jag bar vidare utan reaktion. Det är exempel på grund regler å sen har ni era egna som tillexempel "Reklam" att man int får använda server på egen vinning, som om vi skulle säga att jag har ett instagram konto så får inte jag gå in på discorden och skriva "in och följ min instagram" eller om en discord server och sånt. Sen "Säja ig grejer för irl pengar" vilket innebär att man inte får sälja om vi tar som exempel en bil ig, då får jag inte sälja den till en polare eller något för irl pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä jag tror jag fått med de mästa
 
Nekad.
Anledning:
Inga loggs, gå in och rpa några dagar så gör vi en ny granskning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top