Nekad RioT_TheBoss | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RioT_TheBoss

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo

Vad är ditt discord namn? shelby112

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Christoffer Svensson, född 02-20-2002

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Charmig, impulsiv, blyg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Erik Lundström och är född 2000-02-20 (25 år gammal) han är en Lojal och snäll grabb, hans växte upp på en stor gård med massa kossor å lamm, Erik brukade alltid ha på sig en härlig Hawaii-skjorta och som barn älskade Erik att åka traktor å fiska med sin gammelmorfar, han gillade även att hjälpa till att bygga upp ett hönshus. När Erik blev 16 tog han sig med barndomen och börja plugga med lantbruk å bygg, På fridtiden älskade Erik å fiska med sina kompisar. När erik blev vuxen så hjälpde han å bygga upp en lada till farfar som var stor nog att få plats med mycket. När Eriks gammelmorfar dog och såg att hans bror börja gå till den kriminella siden så kunde han inte vara kvar på gården och byn där han bodde, han ville utforska nya ställen och nya möjligheter. Han åkte tåg i 5 timmar sen var han framme vid, Avena.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar å va med i olika rp å hitta på grejer med andra. jag försöker att spela seriöst men endå ha kul, å jag är bra på å anpassa mig efter olika sitvationer. jag gillar å spela lite mer vanliga roller som passar in i staden mer, å jag respekterar andra å följer reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om man är inne i ett argument ska man inte försöka vinna argumentet utan istället kanske låta motståndaren vinna för att göra en go rp typ

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aa för länge sen så pratade jag mycket i ooc å skit men det gör ja inte längre

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft innebär att man typ ska tänka realistiskt och fear rp innebär att man ska vara rädd eller rpa rädd om man har en pistol siktat mot huvet istället för att bara käfta emot och att inte vara rädd för döden typ

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag blir lite stressad när jag pratar muntligt och så stammar jag lite för det, sen har jag lite tiks ibland eller va det heter

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
ja vill fortsätta på Unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka