Nekad zackee | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggurt

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Siggee_#1111

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Harald svensson, han är född 2000-12-08, Harald har jätte starka känslor, han är jätte känslig. När Harald var 14år gammal så döda han sin mamma, sedan dess så har hans liv varit upp o ner. Harald flyttade till Unive efter det som hände med hans mamma och då träffa han på Melody och Anders, han ser dom två som hans familj. Harald har ett stort intresse för bilar och har haft det ända sedan han var liten. Intresset bilar kommer från hans pappa och eftersom han inte har kontakt med hans pappa har bil intresset suttit kvar hos honom som ett minne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och rolig& RP, jag kommer alltid att försöka mitt bästa för att skapa roliga & unika scenarion och endas försöka sprida kärlek.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att motparten ska ha roligt och ha en möjlighet att vinna scenariot. Man kan till exempel dra ut på scenariot så långt man kan eller ge upp med flit för att alla ska ha ett så roligt scenario som möjligt, då rp handlar mycket om att ha roligt och inte vinna scenario. (ändrad)

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom mina vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka