Nekad sixten.vesterbakka | Medlem ansökning [shishko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixten.vesterbakka

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sixten vesterbakka

Vad är ditt discord namn? sixten12341

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: harald lindgren född 2000 02 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal eftertänksam målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Harald Lindgren växte upp i en trygg men ganska enkel miljö där hårt arbete alltid stod i fokus. Han levde ett relativt vanligt liv utan större problem och började tidigt jobba inom lager och industri. Med tiden blev vardagen allt mer enformig och han kände att han inte riktigt kom någonstans i livet. Efter en period med ekonomisk stress och brist på motivation bestämde han sig för att flytta till staden för att börja om från början. Han vill lämna sitt gamla liv bakom sig och skapa något bättre. Framtidsplanen är till en början att skaffa ett stabilt och lagligt jobb, bygga upp en ekonomi och skapa ett nytt liv med rätt kontakter. Samtidigt är Harald medveten om att livet inte alltid går som planerat. Om han hamnar i fel kretsar eller pressas av omständigheter finns det en risk att han dras in i kriminalitet, där pengar och möjligheter kan locka mer än ett vanligt liv. Hur hans framtid utvecklas beror helt på de val han gör och vilka personer han möter i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag alltid sätter upplevelsen före att “vinna”. Jag spelar min karaktär konsekvent och låter honom utvecklas naturligt över tid, vilket skapar mer långsiktiga och intressanta scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för att själv “vinna”, utan att man också bidrar till att den andra spelaren får en bra och rimlig chans i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej och hoppas inte jag kommer göra heller

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Metagaming (MG) Att använda information från utanför spelet (t.ex. Discord, stream, admins) i spelet trots att din karaktär inte vet det. Exempel: Om du vet att någon ska råna en butik på grund av Discord-chatten, men din karaktär inte fått veta det i RP, får du inte agera på den informationen.2. Powergaming (PG) Att tvinga fram handlingar eller resultat på andra spelare utan att ge dem chans att reagera. Exempel: Att “tvinga” någon att ge dig pengar i ett rån utan att de får bestämma eller spela emot situationen3. Fail RP Att göra handlingar som är orealistiska eller helt osannolika i verkliga livet. Exempel: Att hoppa 10 meter från en byggnad utan skada, eller att din karaktär överlever flera kulor utan rimlig anledning..

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ag är en spelare som fokuserar på realistisk och konsekvent RP, där min karaktär utvecklas naturligt och bidrar till scenarier som gör spelet roligare för alla. Jag följer regler noggrant, respekterar andra spelare och skapar möjligheter för intressant interaktion istället för att bara “vinna” varje situation.och jag ser jätte mycket ifram imot om jag kommer in

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Nekad efter muntlig intervju, Behöver finslipa på reglerna.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka