Nekad ZACKE00 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZACKE00

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zacke

Vad är ditt discord namn? mr_zlash

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: BOby novak 40år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktärs personlighet i tre ord: lojal, kall, målmedveten**.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bobby Novak är 40 år och har en lång och brokig bakgrund. Han har varit med om mycket i livet – från tuffa tider i ungdomens gatuliv till att ha suttit flera år i fängelse för olika brott. Efter frigivningen har Bobby försökt hitta en väg bort från kriminaliteten, men gamla kontakter och frestelser gör det svårt. Han är smart och erfaren, och vet hur man navigerar i både den lagliga och kriminella världen. Hans framtidsplan är att bygga upp ett ärligt liv, kanske starta eget företag och lämna det farliga bakom sig. Men för att lyckas måste han först lösa gamla konflikter och hitta nya allianser som kan hjälpa honom att förändras på riktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och trovärdigt rollspel där jag alltid försöker göra mina handlingar realistiska och anpassade efter min karaktärs bakgrund och mål. Jag är bra på att samarbeta med andra, skapa intressanta konflikter och relationer, samtidigt som jag respekterar serverns regler och hjälper till att hålla en bra stämning i communityt. Mitt fokus är att bidra till en levande och spännande värld där alla kan trivas och utvecklas i sitt RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du accepterar och låter den andra sidan vinna när det är rimligt i rollspelskontexten. Det handlar om att inte motarbeta eller sabotera situationen bara för att vinna själv, utan istället bidra till en trovärdig och rättvis berättelse där båda parter kan få sin chans och berättelsen utvecklas på ett bra sätt. Det visar respekt för andra spelare och skapar bättre, mer realistiskt och roligt RP för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej faktiskt inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Håll dig In Character (IC)** – agera och prata som din karaktär, inte som dig själv. 2. **Inget Random Deathmatch (RDM)** – döda inte andra spelare utan rimlig rollspelsorsak. 3. **Inget Vehicle Deathmatch (VDM)** – använd inte fordon för att medvetet köra på eller skada andra utan anledning. 4. **Ingen maktrollspel** – tvinga inte fram handlingar på andra spelare utan deras medgivande. 5. **Respektera andra spelare och staff** – undvik trakasserier och konflikter utanför rollspel. 6. **Inga fusk eller tredjepartsprogram** – använd inte program som ger orättvisa fördelar. Vill du att jag förklarar någon regel mer i detalj?

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad och seriös när det kommer till rollspel, och jag tycker om att bidra till en positiv och respektfull spelmiljö. Jag är också tålmodig och bra på att lyssna, vilket hjälper mig att hantera konflikter på ett rättvist sätt. Dessutom är jag aktiv och tillgänglig, så jag kan snabbt hjälpa till när det behövs. Jag ser staff-rollen som ett ansvar och en chans att göra servern bättre för alla.

Nekad ansökan
Anledning: AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka