Nekad Zacke.bennis | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacke.bennis

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198903933875/

Ditt Hex-ID: 1100001383f3bb3

Vad är din discord tagg? Zakifackilongtime#4918

Vem var det som bannade dig? Ao

Hur lång tid var din ban? 7 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Powergaming ~AO. Återstår: 6 dagar 23 timmar 43 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Liksom jag och min kompis hade precis upptäck ett nytt drogställe då vid vinewood så vi drog upp ditt med våran x7 och sen så när vi åker in så är det 2 grabbar som står där och vi kör fram till de och dåså frågar de vad vi gör liksom och då säger vi att vi liksom hitta det här stället nyss och sen så ber min kompis mig att köra back eller vi säger att vi ska dra och sen säger han att vi ska råna de men jag säger a kanske det kanske är lite powergaming 2 och social rp Tänker jag. Sen så var vi i våran bil i kanske 10 min och väntade på om det skulle dra och sen så tjatar han att vi ska råna så då gör vi en plan och sen så kör vi in och sen rånar de och sen påväg så kallar dom oss töntar och luffare och det är ju lite fearrp igenom att vi hade kniv mott deras hals. Och sen påvägen ut därifrån så kör de efter oss och sen vi har ju rånat de och lite sunt för nuft för man kör inte efter nån som precis har rånat det och som man vet har kniv osv. Och sen kör en grabb in i oss i 200km/h och här är klippet ''https://mega.nz/file/lYJEVbAY#t4EVgPPT6QOiINr_8FC6opK9tLoI420b0lLfJlg6J-Y'' och sen så kör ju vi långt upp på berget där vi sen och sen han har ju krockat in i oss i 200km/h och sen hoppar ut direkt och springer och inte rpar alls att han har ont och sen så jag rpar på att jag är skadad och säger ah jag har fett ont mannen osv. men min kompis säger fortsätt kör för han tror de kommer göra nåt men vi tog alla deras saker och sen har låst bil och sen så stressar han sönder mig och jag fortsätter rpa på att jag har ont sen så kör jag långsamt vidare och sen så stannar vi bakom ett berg och tar alvedon och hoppar ut ur bilen och trycker u o skit sen så lite efter blir vi banande för powergaming men man ser på klippet att jag rpar på skadorna men inte min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Liksom jag och min kompis hade precis upptäck ett nytt drogställe då vid vinewood så vi drog upp ditt med våran x7 och sen så när vi åker in så är det 2 grabbar som står där och vi kör fram till de och dåså frågar de vad vi gör liksom och då säger vi att vi liksom hitta det här stället nyss och sen så ber min kompis mig att köra back eller vi säger att vi ska dra och sen säger han att vi ska råna de men jag säger a kanske det kanske är lite powergaming 2 och social rp Tänker jag. Sen så var vi i våran bil i kanske 10 min och väntade på om det skulle dra och sen så tjatar han att vi ska råna så då gör vi en plan och sen så kör vi in och sen rånar de och sen påväg så kallar dom oss töntar och luffare och det är ju lite fearrp igenom att vi hade kniv mott deras hals. Och sen påvägen ut därifrån så kör de efter oss och sen vi har ju rånat de och lite sunt för nuft för man kör inte efter nån som precis har rånat det och som man vet har kniv osv. Och sen kör en grabb in i oss i 200km/h och här är klippet ''https://mega.nz/file/lYJEVbAY#t4EVgPPT6QOiINr_8FC6opK9tLoI420b0lLfJlg6J-Y'' och sen så kör ju vi långt upp på berget där vi sen och sen han har ju krockat in i oss i 200km/h och sen hoppar ut direkt och springer och inte rpar alls att han har ont och sen så jag rpar på att jag är skadad och säger ah jag har fett ont mannen osv. men min kompis säger fortsätt kör för han tror de kommer göra nåt men vi tog alla deras saker och sen har låst bil och sen så stressar han sönder mig och jag fortsätter rpa på att jag har ont sen så kör jag långsamt vidare och sen så stannar vi bakom ett berg och tar alvedon och hoppar ut ur bilen och trycker u o skit sen så lite efter blir vi banande för powergaming men man ser på klippet att jag rpar på skadorna men inte min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban vi skulle egentligen göra det helt enkelt tidigare och inte fortsätt köra och sen göra det sen och istället bara lungat mig och inte stressa för inget skulle endå hända. Och det var helt konstigt för egentligen visste jag inte varför vi rånade de. Men det var inte bara vi 2 som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer nt ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara rpat mer och sej hoppat ut och skita i vad min kompis sa om att köra för vi kunde endå inte bli rånade och endå ska man värna för sitt liv att man verkligen är skadad och sen ska man skita i om man har ett inventory värt 10m man ska endå rpa på skadorna oavsett vad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa jag har lärt mig att man ska rpa oavsett vad även om vi gjorde det lite, och vi skulle skita i om vi blev rånade om vi hoppade ur bilen men det var väldigt stressigt för han hade kört in i oss i 200km/h och han hoppade ut och sprang direkt och sen stog framför våran bil.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka