Accepterad Zack | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zack

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198260582321/

Ditt Hex-ID: 110000111e677b1

Vad är din discord tagg? Zack#5080

Vem var det som bannade dig? JagHeterOskar

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Eftersom att jag blev bannad på serven så valde han att banna mig på discord också. Vet inte anledningen jag var lugnt och sansad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte riktigt,antar för jag blev bannad från serven.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på torget och försökte komma på hur man spawnade min bil så jag frågade i local chatten. En kille valde att gå fram till mig och fråga vafan jag glodde på osv. Då spelade jag med och sa att han skulle gå iväg med mig bakom hörnet så vi kunde prata där. Han hängde efter mig med sina grabbar,det exkalerade och de alla tog fram baseballträ mitt i torget. Detta var då jag tog upp min pistol och varnade dem innan jag sköt men de fortsatte springa mot mig och slå ned mig med vapnen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det tycker jag inte. Min bannöverklagan på serven blev godkänd. Jag behöver discorden då jag vill kunna göra intervju till att få whitelist till serven. Support väntar på en intervju och hittar inte mig på discorden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för att ta upp vapen på torget och OOC ingame när jag var ny till spelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt. Blev då bannad från discordserven utan en riktig anledning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte från discordbannen nej. Men från banöverklagan som blev godkänd,mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Du är bannad för ljuger för supports. Jag kommer ge dig 1 till chans men jag hoppas du förstår allvaret i detta och att det ej förekommer i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka