Nekad rashash_10_ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rashash_10_

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: steam:1100001310b9aa5

Ditt Hex-ID: 76561198789950960

Vad är din discord tagg? turki_10_s

Vem var det som bannade dig? Philip

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260201033152206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle köpa Krim och jag bad min kompis att swisha efter som jag bor i England jag betalade min kompis samtidigt som jag satt i donation. Han skickade bild på när han swishar och jag skicka den vidare till en person som tog emot mig på donationen och efter några timmar detta vissa sig att killen har blocka mig och jag blev p bannad på serven. Jag visste inte vad som på går tills jag fråga min kompis igen om han hade swishat på riktigt elle fake swishat då detta visa sig att han skickar swisha och då jag fatta allt och vrf jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med på kriminella aktiviteter och från ingenstans blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det vara inte felaktigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag här inte blivit det tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte låta nån annan swisha om jag ska köpa saker exp som ped import bilar osv. Jag kommer att skicka igen kort eller PayPal för det är de enda jag kan betala med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att göra rätt ifrån mig och inte be nån från Sverige swisha. Jag kommer att betala med egen hand

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka