Nekad zachkke | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zachkke

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199156485370/

Vad är ditt namn i verkligheten? zach

Vad är ditt discord namn? zach svensson#6131

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter dragan strekovich vad min karaktär har för intresse är kriminela aktiviteter har varit kriminel i hela sitt liv
från bossnien ålder 23 väldigt arg arg på sina vänner om dom huggar han i ryggen då kan det sluta illa för dom.
han gillar inte att man ska hugga sina vänner eller sina familj eller gå och gola ner någon.
han kommer från slovanien hans familj jobbade som bilmekaniker men när hans pappa dog så sa mamma till hans jag vill hålla rp nivån som hög som möjligt och få folk att förstå att dragan är här för stanna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill bli få så många kompisar i staden som möjlig

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? vill komma in i staden och rpa igen har varit det innan

Hur hittade du Unive? spelat på den innan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att många ska njuta av dragan strekovich och gilla för den han är och tycker det är en bra person och ni staff ska tycka vi gjorde rätt val att ta in dragan i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? hans mål i dena staden skaffa så många vänner som det går och bilda en familj och göra en kriminel gäng och göra så mycket kriminelt det går. och att alla ska va glada som att ha dragan strekovich som familj.
inget går före familjen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nix

Tillbaka