Accepterad Kentarbosna | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentarbosna

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Eman

Vad är ditt discord namn? Kentarbosna

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan markovic

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Respektfull, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dragan Markovic är född 1990 i Bosnien. Han växte upp där de första fem åren av sitt liv, men tvingades fly på grund av krig. Som femåring kom han ensam till Sverige och hamnade i staden Unive, där han blev adopterad av en svensk familj som gav honom trygghet och stöd. När det blev dags för gymnasiet valde Dragan bygglinjen och tog examen. Därefter började han arbeta inom byggbranschen, ett yrke han trivdes med. Vid 22 års ålder hade han jobbat hårt i flera år och lyckades köpa sin första lägenhet. Kort därefter träffade han Valerie, sin första stora kärlek, och efter en kort tid tillsammans flyttade hon in. Deras kärlek växte snabbt, och efter tre månader friade Dragan, hon sa ja. Dragans framtidsplaner är att leva ett lyckligt liv med sin fru och bygga upp en stark framtid tillsammans. Samtidigt lockas Dragan av den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra Rp, bra senario, mer senario vilket betyder när jag märker att det är lite dött så hittar jag på något snabbt och gör en bra senario vilket blir sedan en roligt Rp för de som är med. Jag är respektfull och beter mig vilket gör att det inte går att göra fel inom Rp. Jag skulle säga jag ger er mer roliga och många senario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om din karaktär befinner sig i en farlig situation till exempel blir hotad av en pistol, förväntas du spela som om din karaktär är rädd och inte agera orealistiskt till exempel försöka attackera någon beväpnad om du är obeväpnad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? VDM- jag var nybörjare och lärde mig av mitt misstag BUG- jag gick igenom en dörr när den var låst , jag gjorde aldrig om det. ooc- skrev i chatten när jag var död, jag lärde mig av mitt misstag och skrev aldrig mer i ooc.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming är att man tar info från dc exempel till in game. rdm är att man dödar nån utan anledning. combattloging är att man loggar ut för att undvika ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka