Vad är ditt namn i verkligheten? zach
Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2020
Vad heter du på discord? Dragan Strekovich#6131
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Dragan Strekovich#6131
Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad
Vad skulle du göra om du blir servervakter? vara aktiv hjälpa så många som möjligt vill hjälpa folk
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? vill hjälpa folk och ser att folk inte kan rp seriös
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? hjälpa folk och få dena servern seriös
Varför ska just du bli servervakt? för jag vill hjälpa folk som vill spela seriös på servern för om vi får den seriös server då är det ju bättre rp på ingång ju
Varför vill du bli servervakt? för jag vill hjälpa folk som vill spela seriös på servern för om vi får den seriös server då är det ju bättre rp på ingång ju har sett så många som inte kan rp i staden så vill gärna hjälpa till och förklara
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? goda
Är du whitelistad på serven? a
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej
Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2020
Vad heter du på discord? Dragan Strekovich#6131
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Dragan Strekovich#6131
Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad
Vad skulle du göra om du blir servervakter? vara aktiv hjälpa så många som möjligt vill hjälpa folk
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? vill hjälpa folk och ser att folk inte kan rp seriös
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? hjälpa folk och få dena servern seriös
Varför ska just du bli servervakt? för jag vill hjälpa folk som vill spela seriös på servern för om vi får den seriös server då är det ju bättre rp på ingång ju
Varför vill du bli servervakt? för jag vill hjälpa folk som vill spela seriös på servern för om vi får den seriös server då är det ju bättre rp på ingång ju har sett så många som inte kan rp i staden så vill gärna hjälpa till och förklara
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? goda
Är du whitelistad på serven? a
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej