Nekad Zacharias821 | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacharias821

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980855438/

Ditt Hex-ID: 11000013cd4f68e

Vad är din discord tagg? Zacharias821#1111

Vem var det som bannade dig? Naounee

Hur lång tid var din ban? 10 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd i 10 dagar för: lall, kräkningar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till en person att han ska översätta de jag säger till en person är "Du kan inte sätta in mig för de här, har du svårt att höra eller? Testa att översätta de i google translate till afrikanska så kanske du förstår vad jag säger." Sen lall var väl kanske för att han kände att jag lallade lite dock så kände inte jag att jag lallade men jag vet inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar var ute och åkte bil för en person hade precis köpt en ny bil. Jag körde hans bil och han satt i passagerarens knä. Eftersom han inte såg något så sa jag typ "oj nu gick bilden sönder" och då blev han rädd och sa till hoss att han ringde polisen om vi inte stannade. Vi trodde inte på han så vi fortsatte åka, lite längre fram krockade jag lite så bilen gick sönder och började ryka. Där hoppade vi ut och våran kompis sa att han skickade larm till polisen. Jag och min andra kompis gick ner till stranden medans han la sig i bakluckan på bilen och låtsades vara kidnappad och sa att vi kidnappat han. Efter ett tag kom polien o grep oss för kidnappning o de men jag försökte förklara hur allt var med dom vägrade lyssna. Jallafall min kompis var så snäll så han tog på sig all skuld för att vi inte skulle få straff men dom vägrade ändå lyssna. Där efter körde dom in oss till polisen i paleto och a där började jag väl klaga igen. När vi kom till fängelset sa jag att dom skulle lära sigg lyssna och de var då jag belv bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle vilja säga att det var en felaktig ban då jag inte lallade. Dock kan jag gå med på att det var en kränkning men det var inte illa menat till han. Så jag skulle vilja säga att detta var felaktigt, jag har dock lärt mig att jag inte ska kränka i mitt rollspelande då det kan drabba som irl eller vara kränkade irl också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare på denna server och jag har lärt mig något varje gång jag har blivit bannad. De sakerna jag har blivit bannad för är :

"Lall" - De var när jag lallade på servern för ett bra tag sen.
"Spammade i report" - De var en gång när jag kom in och hade 1hp och hållde på att dö.
"Orealistisk körning" - De var en gång när jag klippte rödljus och burnade.
"Combat-Log" - De var en gång när jag inte orkade med ett scenario, som var felaktigt gjort.
"RDM, Metagaming" - De vet jag faktiskt inte då de var en gång när de var en kille som kom fram och började hetsa och slå och jag dödade honoM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag skulle kunnat gjort istället för att säga de jag sa var att jag bara tog straffet och inte strätta emot. Istället för att börja hålla på och säga saker och göra saker jag kommer ångra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer tänka mig för innan jag gör saker och inte säga saker som jag kommer ångra

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka