Nekad Zacharias821 | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zacharias821

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980855438/

Ditt Hex-ID: 11000013cd4f68e

Vad är din discord tagg? Zacharias821#9651

Vem var det som bannade dig? Spozee

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: streamsnipe ~^4Spozee Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tycker att de är oklart varför jag blev bannad. Men om jag får gissa och vad han säger själv så är de för att han och någon i staff teamet har sett mig ett flertal gånger nära en streamer. Streamern jobbar på falck och jag har säkert ringt till falck 4 gånger under gårdagen och då har han kommit 3 utav gångerna. Så de är inte mitt fel att han jobbar på falck. Sedan så när jag åker ner till piren klockan var då ca runt 20:30 och de var ganska dött där var jag var så jag gled bara runt och nöjes åkte. Kom sedan på att de brukar va ganska mycket fölk nere vid piren då åker jag ner och då är tydligen streamern ock där och då hinner jag inte ens hoppa ur bilen innan jag blir bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade och ringde falck när min bil går sönder, sedan efter detta så glider jag bara runt och nöjes åker de var ganska tråkigt så jag funderar på vart de brukar finnas fölk och då kom jag på att de brukar finnas fölk vid piren. Så jag åker ner till piren och hinner inte ens hoppa ur bilen innan jag blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var en felaktig ban då jag inte riktigt gjorde något fel. Då dessa gånger han har sett mig så har jag behövt laga bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina bannlysningar har jag tagit lärdom och lärt mig utav.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat skita i att åka ner till piren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope, inte riktigt då jag inte vet vad jag riktigt har gjort. Då jag inte ens kollade på streamen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka