Nekad Vadgorduman.10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxzi.89

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805925163/

Ditt Hex-ID: 11000016e02872b

Vad är din discord tagg? vadgorduman.10

Vem var det som bannade dig? ac ban

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-09 213841.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var inte en staff som banna mig utan anticheatet och de hände genom att jag krocka och fick blackscreen ett långt tag sen så stog de att jag blev anti bannad trodde jag de skulle över men de gjorde nt det och då så tog jag spawnmenu och då stängde mitt spel av och när jag ville in igen så stod de att jag vart anticheat bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick blackscreen jätte länge så tog jag spawnmenu så krasha jag men när jag gick in igen så blev jag antibannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig genom anticheatet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ip ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

även om jag hade gjort de så hade jag blivit bannad o fått indraget för länge sen hoppas d fattar mig ljuger inte lovar @philip320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka