Nekad Zaapiboy | Gäng ansökan [bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaap:)

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
31
Användarnamn: Zaapiboy

Vad ska gänget heta? Angels of multi

Vad heter du i verkligheten? Fredrik

Ditt födelsedatum: 15 Oktober 2007

Hur ofta kommer du vara inne? 3-10 timmar på vardagar
4-13 timmar på helger

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Berätta om din karaktär: Rob är en väldigt glad person som gillar att jobba, äta och massa annat som är roligt, Rob Smith är född 1985/07/08. Rob som karaktär skulle bidragit med en mycket roligare och bättre rp värld. Rob är en väldigt glad person som älskar att banta och träffa folk samt att säga till dom som gör fel, han älskar att äta och laga mat. Rob är en livsnjutare som sagt som gillar att äta goda måltider och att ibland att plugga för att flexa med att han är smartare än dig haha sitt ner. Rob gillar att spela fotboll och sälja bilar samt att lära folk en läxa ifall dom gör fel så att dom inte gör det igen, ifall dom misslyckas flera gånger så skulle Rob gett dom ett stort jävla prov om vad som är rätt och fel. Rob kommer alltid att följa reglerna och han kommer aldrig att bryta mot dom oavsett om han blir tvingad att bryta mot dom så kommer han inte att göra det. Rob älskar att prata med nytt folk, eftersom att han är så pratglad och han får ny vänner överallt, men han växte också upp med en far som var bilmekaniker och när han gick ur skolan så hoppade han av gymnasiet för att börja jobba direkt. Han började jobba som Bilförsäljare efter många om och men med Chefen, eftersom att han inte hade en utbildning så fick chefen lära han det viktigaste och sedan så blev han en topp försäljare som sålde 5 - 10 Bilar om dan och blev höjd. Men han tröttnade och valde att ansluta sig till dom dåliga kretsarna, bara för att han var desperat efter pengar. Men han fick psykisk vård och tog sig ur dom kretsarna och blev tillslut en person med bättre självkänsla. Men han började tröttna på att vara ,laglig så han blev kriminell igen och efter flera månader som gäng kriminell så blev han gäng boss över ett mc gäng - Vagos! Han älskar att köra hoj. Han har kört hoj enda sen barn. Rob föredrar Amerikanska hojar som t.ex Harley-Davidson. En sak som han gör på sin fritid är att åka ut med sina gubbar med en go gubb- dialekt och bara åka runt och njuta av den sköna luften/ vinden som kommer i ansiktet.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att i just ett sånt här speciellt gäng så krävs det en president med hög rp nivå, som vet alla grundregler osv. Sen så tror nog jag att jag skulle kunna va den rätta för det jobbet då jag är en aktiv och har ändå ganska så hyfsat bra rp nivå. Men som sagt så krävs det att bossen har en väldigt bra rp nivå som sagt och jag tycker att min karaktär har en väldigt bra rp nivå. Sen så skulle jag gjort mitt bästa för att förbättra gäng rpn i multi staden ifall jag blir pres, sen så skulle jag vara rätt så aktiv och skapa roliga gäng scenarion osv med möten och mycket mer. Sen så vet jag grundreglerna utantill eftersom att jag har spelat på multi staden ett bra tag nu. När jag var staff så förbättrades min rp nivå rejält och förståelsen för andra spelares rp. Sen så har jag lärt mig väldigt mycket om gäng rp eftersom att jag har varit Vagos - Boss och Vice i ett annat gäng. Jag känner också att jag som sagt kan ha dom kvalitéerna för detta jobb. Jag ska försöka gör så att multi blir ganska så stora i staden Med att vi ligger ganska så lowkey i början tills vi gör en stor stöt, t,ex ett stort bankrån så att vi inte bara startar kaos det första vi gör liksom. Sammanfattning För att jag har en hög och seriös rp - nivå Jag är erfaren av det och vet hur man ska driva ett gäng på ett bra sätt! Jag har en plan hur jag och många andra ska förbättra gäng rpn

Har du några med dig från start med gänget? Jag har förberett med några kompisar och att jag har iallafall 1 vice och jag hoppas att kunna skaffa fler medlemar sedan.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi ska ha bra RP samt att vi ska bli stora inom Multi eftersom gänget är ett multi gäng och vi har loggan på västarna. Vi ska bidra med bra och stora scenarion så att inte staffs eller poliser har allt för lite att göra.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jo jag har varit Biträdande på en del ställen som t,ex Gunillas´, Räddningstjänsten, marja lisa, och sen så var jag nyligen boss över Vagos så jag vet hur man ska rpa kriminell samt hur man ska rpa kriminell som pres elr boss över ett gäng eftersom att jag har erfarenheter. Jag har bra och seriös rp nivå både lagligt och kriminellt eftersom att jag har testat på båda. Så jag vet hur man ska vara som kriminell och pres/boss speciellt eftersom att jag har varit det ett par gånger.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag behöver vissa att vi ska ha en bra och seriös RP och att vi ska göra scenarion bra.
Jag ska planera olika scenarion med mina medlemmar så utförligt som möjligt så att de förstår vad vi ska göra och inte gör ett regel brott.
Om jag märker att någon i gänget abusear sin plats i gänget eller bryter emot flera regler så blir det kick på den personen.
Jag känner att det är en viktig uppgift eftersom jag måste styra ett gäng och jag känner att jag har den kunskapen om att styra och ställa och viljan att hjälpa gänget bli stort igen.
Jag kommer se till så att alla är aktiva och inte är borta flera dagar för då skulle gänget bli mindre och mindre.
Jag som president kommer se till att det blir en rolig RP. Vi kommer till exempel åka ofta med gubbarna runt kvartett med en go gubb- dialekt och bara snacka och åka som man brukar göra i ett mc gäng. Istället för att göra allt för pengar och vinna scenarion så vill vi hellre ha en rolig RP med ett roligt scenario
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Som boss så har man ett stort inflyttande i gäng RP och man måste vissa hur man RPar utan några stora regel brott då kan andra i gänget lära sig av det och det kan skapa en bättre gäng RP för alla.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Säg att vi gör bankrån och vi har fått pengarna så vi håller på att prata med polisen om hur vi ska göra och vi säger ingen helikopter, Ingen blockar våra bilar och inga vapen riktade emot oss. Så vi springer ut till våra bilar och vi har sagt att en håller gisslan och ifall polisen gör ngt fel så skjuter han. Sedan blir det bil jakt och det jag vill skippa i de flesta scenarion är att skjuta bara om man måste så om inte polisen skjuter på oss gör inte vi det vi åker ner till kloakerna och vi byter till cross så att det inte blir powergaming sedan så kan inte polis bilarna köra i kloakerna och då har man förmodlingen tappat de.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag ska hålla koll på mina medlemmar så att jag alltid har åkt med de flesta så att jag ser vad de kan förbättra samt att jag kan prata med alla då och då sedan när vi har scenarion så märker jag hur bra alla gör scenarion och RPar. Jag RPar väldigt seriöst och rätt bra så jag hjälper gärna folk som behöver hjälp.

Hur hanterar du kritik? Jag tar gärna kritik från folk så att jag kan utveckla min RP och jag tar inte illa upp. Jag vet vad för kritik som jag ska ta lärdom av och vad jag ska strunta i eftersom folk ibland kan vara lite arga för att de förlorat ett scenario.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Absolut den här servern är fortfarande kul med eller utan gäng!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope den enda servern jag någonsin spelat på är Multi!

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka