Inaktuell Zaapiboy | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    7
  • Omröstningen stängd .

Zaap:)

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
31
Användarnamn: Zaapiboy

Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad heter du på discord? Fredde#5505

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar 17:00 - 20.30
Tisdagar 16:00 - 20:30
Ondagar 16:00 - 21:00
Torsdagar 16:00 - 20:30
Fredagar 17:00 - 23:00
Lördagar 10:00 - 00:00
Söndagar 10.00 - 21:00

Berätta om dig själv Jag heter Fredrik och är kanske 13 när du läser detta. Det ända jag typ gör är att spela och 90% av tiden jag spelar så kör jag på multistaden. Jag har ett stort intresse för RP och att skapa nya vänner genom att spela och RP har nu varit rätt mycket av detta år för mig. Jag har inte så många läxor i skolan även fast jag går i 7an så jag har mycket tid att spela och vara aktiv på servern, forumet och dc. Jag gillar att prata med folk eftersom jag anser att det kan vara nödvändigt för att skaffa vänner eller hjälpa folk.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle lära mig allt om kommandon så att jag kan hjälpa andra personer på bästa sätt med mina kunskaper om kommandon. Om jag inte hade något att RPa eller något att göra alls så skulle jag specca personer så att jag kan se ifall folk gör fel och då kan man banna de om det behövs så att servern kan få en bättre RP nivå och så att de kan lära sig av sinna misstag. Jag ska läsa ban överklagan och ta support så ofta jag kan så att folk kan få svar på vad de vill säga och med support så kan vi hjälpa till att göra servern bättre. Jag kommer ta banöverklagan så ofta jag kan så att folk kan börja köra igen och då blir RP nivån bättre eftersom de lärt sig av sina misstag. Jag är rätt bra på att prata och jag gillar och prata med folk och hjälpa folk. Om jag håller på och RPa eller specca folk ingame så har jag 1 till skärm där jag kan sitta i dc support och snacka med dolk eller så kan jag ha uppe forumet. Jag vill kunna hjälpa folk så att alla känner att det är kul att RPa på servern. Jag ser folk dagligen som Copbaitar, FailRpar, Powergamear, suntförnuft, Snor tjänstefordon mm jag tror att jag skulle kunna hjälpa med det så att andra kan känna att RP nivån höjs, Jag tror många ser sådant varje dag.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ungefär 8 månader sedan tror jag.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag märker många staffs som är jäkligt schyssta och det får mig att vilja bli staff eftersom det är ett bra community och jag vill ge tillbaks till alla som är så snälla. Jag vill också hjälpa servern få en bättre RP nivå så att folk tycker att det blir roligare att spela på servern. Jag vill kunna hjälpa annat folk att få hjälp med saker som t,ex en ny spelare som håller på och lära sig saker då kan jag hjälpa de med vad de vill så att de kan kännna att de kan ha det roligt på servern och om det är en spelare som spelat på servern rätt länge så kan de och jag hjälpa att höja RP nivån med att fixa folk som förstör eller buggar/glitches.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag gillar den här servern och tycker det är en bra RP nivå men det förstör när folk åker runt och lallar och jag tror att jag skulle kunna ta hand om många sådana så att RP nivån kan höjas mer och så att det blir roligare att spela på servern och RPa och då i vissa tillfällen kan mods vara upptagna och då kan jag hjälpa med det så att de kan göra andra saker som är viktigare än små lallare. Därför vill jag kunna vara där istället för högre rankade staffs än mig så att jag kan ta hand om små saker som gör en skillnad. Jag skulle kunna svara på folks tickets eftersom jag anser att inte så många staffs gör det. Jag kommer specca Yacht rån, Ban rån osv för att se så att det inte behöver bli support ärende av något litet men jag speccar också för att se så att ingen gör något fel. Jag skulle ta staff ärende över att RPa eftersom det kan hjälpa andra att ha roligare på servern jag skulle bara RPa om jag inte hade något annnat och göra.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tyvär inte varit staff på en annnan FiveM server förut men jag kan kommands och har enkelt att lära mig saker samt att jag är servervakt nu.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? /noclip för att kunna flyga osynlig på mappen och om man skriver det igen så går man ur noclip.
/goto (id) för att gå till en person
/bring (id) för att ta en person till dig.
/tpm för att tpa till ett visst ställe på mappen.
/dv (radius) för att ta bort en bil
/kick (id) är för att kicka någon
sqlban (id) (anledning) använder man för att hitta någon.
/sqlunban (id) för att unbanna någon efter t.ex en banöverklagning.
/goto (id) för att gå till en viss person.
/setjob (id) (jobbnamnet) (rank) ge person ett jobb.
/car (vilken bil man vill ha) Spawnar en bil.
/givewepon (id) (vapen) (ammunition) ger personen vapen.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag kan ta kritik bra och lär mig av det. Jag försöker alltid att bli bättre på det jag gör så jag tar gladligen emot kritik för mitt bästa.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar absolut inte på en annan server och jag förstår att ifall jag skulle göra det så vill ni ha lojala spelare som ägnar sin tid till att hjälpa denna server men jag kör för tillfället inte på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej hoppas vi ses senare!

Senast ändrad:
Tillbaka