Accepterad Zaap:) | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaap:)

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
31
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Fredrik

Vad heter du på discord? zaap50

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på Unive eller som det hette då Multistaden Augusti 2020. Från 2020 så spelade jag på servern 1-2 år i sträck och efter det så körde jag lite till och från. Senare så blev det en liten paus då jag inte körde så mycket, men för 2 månader sen så har jag börjat spela på Unive igen och är redo att börja rollspela på nytt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet?

Jag kommer först och främst att se till att det finns många aktiva anställda, som även kan vara en del av jobbet för att det ska vara mer professionellt. Och såklart så kommer vi även att lära dom som inte kan något om fordon hur allting fungerar och hur saker och ting ska gå till för att vi ska kunna utveckla oss. Det kommer att vara stenkoll över ifall folk är inaktiva för länge, målet är inte att ha anställda som slöar och inte arbetar. Utan jag vill kunna ha en stad där man inte längre behöver klaga på att det aldrig finns någon som lagar bilar. Och eftersom att jag brinner så mycket för just fordon så känner jag att jag kommer lägga ner allt för att just lyckas med det här målet.

Såklart så kommer jobbet hos mekonomen att handla om så mycket mer än att laga fordon, jag vill se ordentlig rp där folk använder sig först och främst av /me för att göra det ett bättre scenario. Det här kommer garanterat att visa folk att dom som jobbar på Mekonomen har engagemang och visa att dom är seriösa. Det är ofta så att det finns folk som kan laga fordon på servern men att dom ofta inte gör någonting, jag kommer utveckla jobbet så att det finns folk som kan laga på både verkstaden men också åka runt och hjälpa folk med till exempel hjälp utav twitter. Det som jag har märkt är att det sällan är så att Mekonomen åker runt och visar att dom är seriösa, vilket såklart kommer att ändras på enligt mig. Jag kommer även att vilja få in folk som är högt uppsatta som kan utveckla mekonomen tillsammans så att det blir så bra som möjligt.

Jag vill att det inte längre ska vara många som gnäller på att Mekonomen aldrig gör något, och att det finns dom som tappar hoppet helt när deras bil är trasig. En framtid för mig på Mekonomen ser ut så att man skriver antingen ett snabbt meddelande på twitter att man behöver hjälp eller att man kommer in till verkstaden. Oavsett så kommer vi att svara inom kort och hjälpa så gott vi kan. Vi kommer att sträva efter att få så bra betyg och göra så bra service som vi kan, och jag kommer att garantera att jag sätter upp ett professionellt team som kommer att lösa det här.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?

Jag har rätt så många erfarenheter inom jobbet, själv så har jag jobbat inom mekonomen som biträdande ett bra tag under den tiden som jag har spelat på Unive. Jag fastnade väldigt snabbt för jobbet och kände att det blev ett stort intresse. Mitt mål under den tiden var att till och med bli ägare för att jag kände att jag kunde tillräckligt och jag hade ansvaret för att styra upp en bra arbetsplats där det fanns tillräckligt många med kunskap. Förutom att ha rollspelat på mekonomen så har jag även i verkligheten jobbat på en verkstad under förra sommaren.

Där så lärde jag mig lite om hur bilar fungerar och vad man behöver göra vid vissa tillfällen. Så under den tiden som jag har jobbat på mekonomen så har min karaktär lärt sig hur man styr upp ett företag och det mesta om bilar och fordon generellt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer sträva efter att försöka vara inne så mycket jag kan för att få det mesta gjort inne på servern, men förstås kommer personliga saker i mitt riktiga liv komma före som jobb, skola osv. Men ni kommer att kunna se mig inne några timmar per dag, och lite mer på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka