Ej Antagen Z12_z1 | Chef-jobb ansökan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

virre birre

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Victor

Vad är ditt användarnamn på discord? virre

Ange ditt födelsedatum: 10 December 2008

När fick du medlemskap på Unive? runt 10de mars

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit P/A på merkonomen som gjort att jag har visat framfötterna på att jag vill hjälpa nya kollegor och även haft erfarenheter i att kolla över läget i lokalen och hjälpt till att minska lall, tjafs eller olika bråk i lokalen. Jag är en stabil person som gillar att ta tag i mitt arbete som gör att jag passar i denna plats enligt mig. Jag har jobbat på mekonomen sen den 18 mars och verkligen visat mina framfötter som gjort att jag har gått upp i rang snabbt. Många av mina kollegor tycker om de jag göra och även biträdande chef boman har gillat mitt arbete.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att visa att även som chef att jag har en stark och lugnt attityd och att visa att som chef finns jag här ifall en kollega blir illa behandlad i lokalen av sina medarbetare. En annan framtid plan är att visa det jag som chef är på plats mer oftare för att ta hand om lagning, intervjuer och mycket annat.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara inne på en annan karaktär då jag rollspelar i gäng, har en egen karaktär redo som inte rpa som krim eller rpa'r i gäng. Kommer vara inne minst 3h varje dag då för att hålla koll på teamet, få folk mer aktiva då vi är 1 av 2 reperations firmor i staden. Ska vara aktiva på dag och kväll då personer behöver oss mest

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning:
Du är inte en verifierad spelare.
Du får söka igen när du är verifierad spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka