Ej Antagen Z12_z1 | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

virre birre

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Victor

Vad är ditt användarnamn på discord? Virre birre

Ange ditt födelsedatum: 10 December 2008

När fick du medlemskap på Unive? Tror det var någonstans runt 8 mars

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är ledning på merkonomen som gjort att jag har visat framfötterna på att jag vill hjälpa nya kollegor och har även erfarenheter i att kolla över läget i lokalen och hjälpt till att minska lall, tjafs eller olika bråk i lokalen. Jag är en stabil person som gillar att ta tag i mitt arbete som gör att jag passar i denna plats enligt mig. Jag har jobbat på mekonomen då o då sen den 18 mars och verkligen visat mina framfötter som gjort att jag har gått upp i rang snabbt. Många av mina kollegor tycker om de jag göra och även gammal chef stefan har gillat mitt arbete.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att visa att även som chef att jag har en stark och lugnt attityd och att visa att som chef finns jag här ifall en kollega blir illa behandlad i lokalen av sina medarbetare. En annan framtid plan är att visa det jag som chef är på plats mer oftare för att ta hand om lagning, intervjuer och mycket annat.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer variera lite från höger o vänster då jag har plugget emellan också, några dagar mer än 2-3h och visa längre. Jag kommer att försöka vara inne så länge som möjligt även om jag har ett gäng.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka