Nekad Z.shh | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knurre

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? knut

Vad är ditt discord namn? z.shh

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Benjamin är en 20 årig man med ett varmt hjärta och en stark vilja att göra skillnad i samhället. Han växte upp i en liten, fridfull by där familjeband och vänskap var värdefulla fundament i hans liv. Redan från en tidig ålder visade Benjamins intresse för rättvisa och att hjälpa andra. Hans dröm var att bli polis och verkligen göra skillnad i människors liv. Hemmet han växte upp i var fyllt av kärlek och stöd. Hans föräldrar, Anna och Peter , var öppna för hans drömmar och uppmuntrade honom att följa sitt hjärta. De trodde på honom och visste att han hade potentialen att förverkliga sina ambitioner. Benjamin delade en speciell bindning med sina syskon, Erik och Ludde. De var som bästa vänner och stöttade varandra genom både framgångar och motgångar. Benjamin hade också lyckan att ha fantastiska vänner. Gruppen var som en enhet, och de stöttade varandra genom alla livets utmaningar. Tillsammans skapade de minnen och skratt som skulle följa dem genom livet. De visste att de kunde lita på varandra oavsett vad som hände, och det gav Benjamin en trygghet som var ovärderlig. Genom åren förberedde sig Benjamin noggrant för sin dröm att bli polis. Han arbetade hårt i skolan och tog varje tillfälle att engagera sig i samhället, hjälpa till med välgörenhetsaktiviteter och frivilligt arbete. Han visade upp ett exemplariskt beteende och var alltid där för att stötta dem som behövde det. Polisyrket var inte bara ett arbete för honom utan en kallelse att skydda och hjälpa sina medmänniskor. Under sin resa mötte Benjamin utmaningar och hinder, men med stödet från sin familj och vänner fortsatte han att kämpa. Deras tro på honom gav honom styrkan att övervinna motgångarna och fortsätta framåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bi dra med långa sonarion som är roliga för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vinsten i ett sonarium är att alla ska ha roligt och rpa bra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, jag kan säga några av grundreglerna RDM, Random deathmatch och det är när man dödar någon utan andlendning, Vdm Vehicle Deathmatch och det är när man använder sitt fordon som ett vapen och NRL som innebär new life rule och det är att man inte får komma ihåg scenariot som har hänt om man har dött och så tar jag den viktigaste regeln inom mig Sunt förnuft det är att man ska ha ett logiskt tänkande och tänka som man hade gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har typ spela 2 månader

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de tror jag inte

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka