Inaktuell z.m07 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z.m07

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zein mohammed

Ditt discordnamn: z.m07#3912

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till staff till eran server är för att jag vill kunna bli en del av staff teamet. Plus jag vill kunna hjälpa folk som behöver hjälp. Ex: dom är nya till servern behöver få veta hur servern fungerar osv. Eller ifall det är någon som bara har ett allmänt problem som jag kan hjälpa dom med. Samt jag tycker det är kul att ta folks ärenden och reports. Jag vet hur det funkar då jag har varit staff på många andra servers. samt jag vill få bort allt lallande på servern och olika slags regelbrott som jag vet många gör. Jag tycker typ det har blivit lite tråkigt att rpa och vill hålla på med staff arbete ist för jag saknar att vara staf

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv så mycket jag kan ungefär 4-5 timmar varje dag kanske. Jag kommer ju inte rpa så mycket om jag blir staff ska försöka jobba mig upp så långt jag bara kan.

Hur länge har du spelat på Unive? vet inte exakt men ngn vecka

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag har varit från helper till admin på både små och lite större serverar. Jag kan commandon men kanske inte just alla som ni har då jag inte varit staff just vad man kan och inte kan inom just helper men annars kan jag alla. Jag kan aven mycket om staff-rollen, hur de arbetar osv. Det finns en hel den kommandon man kan använda sig utav som staff: /revive man ger spelaren fullt liv ifrån att vara död.
/noclip man kan åka runt osynligt.
/freeze men gör så spelaren inte kan röra
På sig.
/skin man ger så spelaren kan byta hela sin karaktär.
/bring id man teleporterar en spelare till dig.
/sv man skriver i en chat som servervakter ser.
/setjob ex: gang4 man ger ett jobb till spelaren.
/toggle id + /togglename man ser spelarens id samt namn.
Det
/kick man kickar ut en spelare ifrån server
/spec man för upp en meny på alla spelare.
/dv ex: du skriver dv 10 då kommer alla bilar inom det försvinna.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? rp och support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka