Antagen meningen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meningen

Aktiv Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliw

Ditt discordnamn: meningennnn

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Känner att ja har de som krävs, vet hur rp går till och hur ett staff arbete ska se lönt och effektivt ut. erbjuder många timmar nersatta för att få rpn så bra som möjligt vid alla slags tider, gäller även vid nätter. är kontaktbar istortsätt närsom hälst. Kommer skaffa mig tätt kontakt med medarbetare i staffteamet för att utveckla vårr arbete ingame. Jobbar mycket hellre i discord än just ingame men speccande är självklart något som ja kommer göra. jag har en lugn ton i vc och håller mig strukturerad för att enkla för spelar stt förstå mig i t.ex support, har inga speciella behov eller svårigheter, är väldigt flexibel av mig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De mesta på unive fungerar rätt bra, förutom sådant som natt lallare, problem spelar, sådana som väljer att lägga upp montage och självklart fuskarna, har en bra syn på att kunna se eventuella fusk vid hjälp av unives ”screenofplayer” tror jag den utalas, Skulle nog säga att Fuskarna och dom med otillåtna mjukvaror elr saker som ger en fördel är en sv de störta Problemen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca runtom områden, vid aktuella skottlossningar, använda bra taktiker för att kunna specca effektivt utan att störa spelare. hjälpa våra medlemmar genom att som blir utsatt för fusk/regelbrott

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är strukturerad, Lugn i sin ton, diskutera med spelaren på ett bra och kommunicerbart sätt. Att jobba agera professionellt är väldigt viktigt i ett staffteam, Dig som staff är en riktning utåt för unive dvs att spelare kommer se just dig som en förebild, Arbeta proffesionellt för att visa för våra spelare att lallare finns inte i staff teamet utan bara hos problem spelarna, man ska kunna se skillnad på oss.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte aktivt RPa, då anser jag att man inte ska söka sig till staff, tycker att man ska hålla sig till en sak, mitt privat liv rullar på bra och har bra möjlighet att agera helper på min fritid.

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela på unive sen 2022 mars ungefär, har spelat fram och tillbaka självklart sen dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? inte just här, men vet hur stsff arbetet går till då ja har många kontakter just där och logiskt tänkande gör de inte svårt att förstå arbetet, självklart är jag villig att arbeta fram mina erfarenheter!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är flexibel, vid behov är det mesta möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka