Accepterad Z Emil | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z Emil

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012744500/

Ditt Hex-ID: jag hittar inte den på grund av steam nya uppgradering

Vad är din discord tagg? Z Emil#1192

Vem var det som bannade dig? Den som banna mig va Naod

Bild på banmeddelande: bild_2023-07-11_161931779.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte vad som har hänt det står jag har fått permanent ban för streamsnipe har aldrig streamsnipe någon och det står att jah har 23 tidigare bans har aldrig fått en ban i hella mitt liv på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det vet jag inte det kan vara min lillebror för han e inne på alla servrar och håller på och just det har jag sakt till han om att du går inte in på unve och hackar eller något för då kan jag bli ip bannad men antagligen så är det han som har gjort de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban för det som jag förklara som min lillebror hade gjort eller om de är han det vet jag inte men något har blevit fel och detta va ett tag sen men har inte haft tid att spela och massa sånt så när jag skulle spela för nån månad sedan så kom det så att jag va bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har aldrig fått en ban innan men det står att jag har fått 23 tidigare och det är inte sant det måste vara för min lillebror

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja säga till min lillebror

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att min lillebror ska bete sig när han e inne på servrar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

skulle bara vilja lägga till att jag inte är kickad från unive dc server eller unive jobb dc server och har kvar min pedd roll i dc servern

Senast ändrad:
Du är även bannad för staff disrespect är det något du har minne av?

Du är även bannad för staff disrespect är det något du har minne av?
nej det vet jag inget om heller om jag skulle vara ärlig jag kan sätta handen på hjärtat och säga att jag inte har en ända ban sen innan och jag inte har gjort det hära skulle du kunna bäretta eller se att de står att jag e bannad för innan och skulle också bara vilja säga att jag inte är kickad från unive dc eller unive jobb dc och har kvar min pedd roll i dc servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka