Nekad Emil dilen | Ban Överklagan [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Surströmming

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198045852137/edit/background

Ditt Hex-ID: 11000010519f1e9

Vad är din discord tagg? emilghj

Vem var det som bannade dig? ralleballe_1

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250823183514.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag Lämnar sjukvårds dc utan scenario ingame. asså jag sa up mig från mitt job och sen lämna jag sjukvårdens dc jag tänkte väll att det inte spela någon roll om man lämnar en dc. Jag jobbar inte kvar där då tänkte jag att jag kona lämnar servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt spel stängtes av när jag hjälpte att kund på sc och sen när jag skulle gå in igen så stog det är jag är bannad. staff sa inge till mig dom bara banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban lått mig förklara. Jo det börjar med att jag tyckte att sjukhus jobbet var inget för mig. Så jag snacka med min kompis som jobbar inom sjukvården. Då jag säger att jag ska ansöka inom sc. Jag ringer till chefen av sc och tar en jobbintervjun. Jag får jobbet brisis när jag får jobbet så lämar jag sjukvården dc och det var vid 13,30. Jag jobbar på sc och allt går bra och ungefär vid 18,45 så blir man bannad. Det står också att det är brist på social rp och det fattar inte jag enligt mig så rp jag bra. Staff har inte ens snacka med mig tidigare heller om just brist på social rp. enligt mig så har staff gjort en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick en ban när jag var ny i stan och det hände för 4 veckor sedan. Jag lärde mig av mitt mistaget och började ta rp seriöst och sen dess har jag inte fått en ban eller nåt annat heller

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske kona säga till chefen att jag skulle sluta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka