Nekad yzka101 | Ban Överklagan [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yzka101

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/methylphenidate1000/

Ditt Hex-ID: 110000139d9b026

Vad är din discord tagg? fade_droid

Vem var det som bannade dig? ade.m.

Bild på banmeddelande: image_2025-12-19_134910486.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom Jag ville få bort min krycka eftersom jag blev RDM och fick kryckor för 99minuter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag‍‌‍‍‌ var på sjukhuset och skulle egentligen gå ut, men gick först in på apoteket som finns inne i sjukhuset för att köpa plåster. Under tiden började spelet bugga ordentligt allt var osynligt och jag kunde varken se eller höra andra spelare som jag skulle. Medan buggen pågick kom en person fram till mig och slog mig flera gånger. Jag hörde inte vad han sa på grund av buggen. För att försöka lösa problemet gick jag ut och in ur sjukhuset några gånger, och till slut fixades det. När buggen var borta sa personen åt mig att stanna, vilket jag gjorde. Jag hade fortfarande sjukhuskorgen på mig och tänkte bara lämna tillbaka den. Då drog han plötsligt fram ett basebollträ och slog mig tills jag dog. Efter det blev jag buren tillbaka till sjukhuset, gjorde check-in och fick 99 minuter kryckor. Jag tog då kontakt med staff för att fråga om kryckorna kunde tas bort, eftersom hela situationen uppstod på grund av buggar och att en annan spelare gjorde fel. Jag kände att min RP blev förstörd av något jag inte kunde påverka. Jag hade tyvärr ingen inspelning att visa. Efter samtalet fick jag först en ban på 1 dag, men den ändrades senare till 3 dagar, utan att jag fick någon tydlig förklaring till ‍‌‍‍‌varför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja,‍‌‍‍‌ jag tyckte att det var helt fel att jag fick en ban. Den andra personen gjorde fel, men jag hade inga bevis, så jag hade staff till att tänka jag hade ljugit, vilket jag inte hade gjort. Efter det kände jag bara att jag ville glömma det hela och fortsätta spela som vanligt, Sen blev jag ‍‌‍‍‌bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag‍‌‍‍‌ erkänner att min tidigare bana i spelet karaktäriserades av bristande sunt förnuft. Det var faktiskt vid ett tillfälle då jag kastade mig ut från en bil som av någon anledning körde i 40 km/h inne i ett polisgarage och sedan helt glömde att låtsas skada mig själv efteråt. På senare tid har jag blivit medveten om hur viktigt det är att även i stressade situationer alltid ha sälen försätt och tänka på RP-skador och därför alltid tänka igenom vad man ska göra innan man gör ‍‌‍‍‌de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att bara släppa det och fortsätta RP utan att involvera staff ytterligare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att alltid klippa händelser och rpa skador fullt ut i stället för att tillkalla staff direkt. Jag ska i första hand lösa situationer genom korrekt RP och ta staff endast vid behov.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka