Nekad YZFTW | Ban överklagan (Macky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YZFTW

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195102680/home

Ditt Hex-ID: 1100001499a1dd8 (hex) /tror jag

Vad är din discord tagg? YZFTW#3694

Vem var det som bannade dig? det står macky

Hur lång tid var din ban? 5 dagar det är 2 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem banna mig för att jag hade tagit en kille /th och sen så kom en kille o dem trodde att det bara var nån random men det var min vän

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som jag sa innan så var det som hände att jag hade tagit nån /th och sen så kom en annan person ditt och dem trodde att han var nån random

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban eftersom dem banna mig på grund av att min vän var där och dem trodde det var nån random så dem ansåg det som suntförnuft men det kan också vara mitt fel eftersom jag var den som ringde ditt min vän. så antar att det är fel från båda hållen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem jag har haft tidigare är att en av dem var för att jag hade skrivit /me dagdrömmer och gått afk i typ 3 min då blev jag bannad i 1 timme men tycker det var onödigt borde bara ha fått kick istället. den andra var också något sådant men kan inte minnas exakt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat prata ut situationen med killen jag hade bråk med och sen så kunde jag inte ha ringt min vän som dem trodde var random

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska vara nogran med omgivningen jag är i så att ingen ser mig och jag ska inte ringa vän ditt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det borde inte vara nåt problem

Spelar ingen roll om det var din vän men man tar inte någon som gissla i ett allmänt område, det är suntförnuft!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka