Accepterad Adde/ulfssenmen | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde/ulfssenmen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993666072/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d987018

Vad är din discord tagg? ulfssenmen

Vem var det som bannade dig? xeternal__

Bild på banmeddelande: 70008809-ABEC-4B91-AF7F-50B387340A15.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Krim Utan Krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person hållde min vän så jag riktade ett vapen som jag hade för att bara försöka få tillbaka min vän sen gjorde han en report så blev jag bannad och jag sköt innan mot en samma grabb utan medlem men sen ville jag bli medlem för att jag egentligen ville bli polis eller något. Och de frågade även att se vapnet så jag visade dem det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill gärna börja om igen men jag fattar varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg alla bans har 52 men det är några år sedan och sånt typ 50 av dem är när jag inte var medlem men aa. Och ja jag har lärt mig om alla andra bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från denna ban hade jag kunnat inte rikta för att få bort min vän eller visa dem vapnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Att inte rikta eller visa den. Ska kasta den senare ändå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej men hur vet ni att jag har gjort den?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka