Inaktuell Yxjäveln | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yxjäveln

Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad heter du på discord? Yxjäveln

Ange ditt födelsedatum 10 November 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till medlemskaps ansvarig eftersom jag vill kunna göra skillnad på servern och hjälpa spelare på servern att kunna få sin medlemsroll och då kunna utveckla sin rp och komma längre och längre fram i sitt rpande på servern. Jag gillar att hjälpa till på den här servern eftersom det är ett roligt ansvar och härligt å hjälpa folk, med t.ex medlemsfrågor, intervjuer, lite allt möjligt. Mitt mål är att bli staff senare men vill först bli MA eftersom jag vill testa på ifall det tar alldeles för mycket tid eller om det verkar funka bra i min vardag, och för att det är ett lite mindre krävande ansvar än staffs som gör allt ihop på servern, MEN ändå ett viktigt ansvar på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag är väldigt driven i mitt arbete och gör mitt jobb fullt ut. Jag vill visa er mer än vad ni tror en MA ska kunna och göra, så att man visar sig som något extra. Jag gillar att hjälpa till på servern eftersom det är ett roligt ansvar samt lärorikt. Jag har definitivt kompetensen för MA rollen eftersom jag kan rp väldigt bra eftersom jag har spelat på servern sedan 2021 och har testat på allt möjligt. Vet hur man agerar i stress och hur man går tillväga då.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som man själv vill bli behandlad, vilket jag skulle säga är med respekt, att man är schysst mot alla och allmänt en trevlig person. Man ska ha ett bra tonläge och en schysst attityd mot varandra vilket alltid är det bästa.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man inte kommer in bara för att man inte vill utveckla sin rp nivå utan att verkligen försöka allt man kan för att bygga upp sin rp nivå, förstår ju såklart att alla är nybörjare på allt och då hjälper man till så att det blir bra och att dom lär sig hur man rpar.
Man ska inte spela på andra serverar eftersom det bara visar att man inte är beredd att satsa allt på unive och att man oftast bara är här för att förstöra isåfall.
Att medlems rollen är som att öppna upp en ny värld inom rp eftersom man får tillgång till allt då, vilket är jobb, man kan bli kriminell, man kan helt enkelt mycket lättare att bygga upp sin karaktär med medlems rollen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Inget lall, Visa respekt och vara vänlig mot alla andra, Kunna grundreglerna på servern men även discord regler, vara lojal mot servern vilket innebär att man inte ska spela på andra serverar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ha koll på rp nivån ingame så att folk går runt med bra rp nivå och inte bara lallar och sådana saker. Att kolla ansökningar, ta interjuver, hjälpa alla möjliga personer med medlemsfrågor och annat kring servern. Välja noggrant vilka personer som kommer in på servern, det vill säga vilka man ger ut medlemsrollen till och hålla kollp på medlemmar runt i servern som man då kanske inte själv kan banna men då höra av sig till staffs och då att dom får ta åtgärder för problemet. men vi medlemskapsansvariga har även koll på dom icke medlemmarna på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagar - 16:00-00:00+, Helger - 15:00-00:00 + samma med lov

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka