Nekad yVoltz | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yVoltz

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Ditt discord namn: voltz2834

Ditt Hex-ID: Jag är inte bannad!

Vad för typ av beslut gäller det? Jag gjorde ett regelbrott som är Fear rp och det är strikt förbjudet men jag var så jävla muppad och väldigt trött men ska inte skylla på det. Fick indragen kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? ken12

Varför tror du själv att beslutet togs? Jo det var så att jag vart jagad av 2 grabbar o dem körde egna bilar sen så pitta dom rakt in i mig in i mig så jag flög lite sen så efter det typ så hoppade jag ut ur bilen och vart träffad och låg ner sen sprang en grabb fram till mig och han riktade först sen för mig tog han ner vapnet men tydligen inte för han så jag bara ställde mig upp och skjöt ner han sen kom hans kompis och skulle ta mig och då så tog jag upp händerna och värna om mit liv oså men det måste blivit ett misförstånd när jag ställde mig upp och skjöt han för mig så riktade han inte men för han gjorde jag det måste blivit nån typ dsync men jag har inget klipp från min pov så det funkar inte men sen när hans polare kom då tog jag ju och rpade jag fattar att det var tråkigt för dom att jag inte tänkte på deras rp och att båda skulle ha det kul.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det inte är jätte felaktiv men lite för mig så riktade han inte som jag sa innan och jag tycker jag borde få 2 krim varningar eller nån anann typ av straff istället för indragen krim
Jag tycker jag borde få en till chans efterssom jag verkligen ångrar och kommer inte göra något liknade igen

Dem satt och metade i klippet dem skickade till staffs man kan höra att dom satt i discord när han säger "Snyggt dogge" och "lever du"
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Moments-clip-from-Dec-02-2024.mp4

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka