Nekad yVoltz | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yVoltz

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Ditt discord namn: voltz2834

Ditt Hex-ID: är ändå inte bannad ingame

Vad för typ av beslut gäller det? Jag fick indragen krim för att jag skjöt på motorvägen

Vem/vilka tog beslutet? ken

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag och min kompis åkte i en bil och den bilen hade jagat oss några 100 meter och innan sa ut ur bilen sen kommer den och åker efter oss och kör rakt in i vår bil så att den går sönder och jag visste vilka dom här grabbarna var efterssom dom har skjutit mot oss innan också så jag hoppa ut ur bilen och skulle först rikta men då hoppar ena ut och han andra kör iväg då så såg jag att han hade vapen uppe först stog han upp men hans kompis råka typ dsynca in i han så han ramla och då skjuter jag innan jag hinner se det efterssom jag rpade på att jag hade adrenaline och så och då skjöt jag han sen sprang fram och rikta medans min vän sköte resten av det med hans vän jag står och riktar och grabben vill inte ta upp sina händer tillslut gör han det jag tar upp han och bär in han i bilen och sen drar vi hem jag fattar att jag gjorde fel och så men det var likssom typ sista utväg hade inte jag skjutit hade dom skjutit så. Också min andra varning jag hade sen innan hade 2 fick dem för samma grej för jag sa att jag skule skjuta en grabb på majalisas då fick jag 2 krim varningar och det var inget grovt dirket men jag fattar att jag gjorde fel och så och jag hoppas verkligen att jag kan få en ny chans och få tillbaka min krim roll så att jag kan rpa krim igen och inte göra regelbrott det jag gjorde var väldigt fel av mig och det ångrar jag och jag hoppas att ken kan ge mig en ny chans då jag kommer förbättra mig och tänka lite mer och inte skjuta först. Även ska jag inte skjuta på motorvägen efterssom staffs har sagt att man inte ska eller får göra det.

Hur är beslutet felaktigt? Den är inte felaktigt men jag hade kunnat fått tillbaka min krim för dem 2 krimvarningarna jag hade var absolut inte grova och jag är också ny till krim och har aldrig fått indragen krim och jag har även läst reglerna och jag kan alla. men likssom det var sista utvväg hade inte jag skjutit hade han skjutit på mig och då hade jag antagligen dött så jag värnade likssom lite om mitt liv och så. Även så hade inte dom pittat så vår bil gick sönder hade det då inte hänt något efterssom vi trodde dom skulle ta oss efterssom det var forfarande våra fiender

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget men vet att ken har då han speccade när detta hände. Även mina varningar jag hade innan fick jag för att jag sa att jag skulle döda en grabb i majalisas det var också fel av mig men forfarande så var det inge grovt och så. Men jag fatttar att jag gjorde fel och hoppas på att jag kan få en til chans och få tilbaka min krim roll.

+rep
Jag tycker att du borde få tillbaka krim rollen för att du riktade vilket man får göra på motorväg och sen hade inget val till att skjuta eftersom att motparten också hade ett vapen´.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka