Accepterad Yuri! | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yuri!

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016101780/

Ditt Hex-ID: 11000013eeec794

Vad är din discord tagg? Donken Tedde#5960

Vem var det som bannade dig? Drew

Bild på banmeddelande: image_2023-04-21_112022498.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag vet själv att staffs valde att banna mig för att jag gjorde något som verkligen inte var okej och jag kan berätta mera nedanför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis från mitt gäng, alltså Zabangidas chillade hemma, då kom det en ljusblå lamborgini. Jag och min kompis bestämde oss att följa efter den för vi har haft så mycket krig med folk och vi har sett den ett par gånger innan, jag tog en merchedes och min kompis tog en brabus SUV och vi följde efter dom, min kompis var lite snabbare än mig så då kom han ifatt dom medans jag var ganska så långt bak, min kompis fick dom på något vänster att hamna uppe på ett berg och när jag kom så visste jag inte vad som hände så att jag gick upp till baken för att jag såg den ljusblå lamborgini och då börjar dom avlossa skott mot mig men inget prickar. Polisen var precis brevid där vi va så jag gick kanske 10 meter och sa till polisen, då gick dom dit och började skjuta på han som skjöt mot mig så att han som skjöt mig dog oc polisen sökte igenom han men hans inventory var buggat så dom kunde inte komma in i det så dom bara drog och lämnade han där, Jag väntade ett litet tag tills polisen hade dragit där ifrån och då plockade jag upp han och min kompis kom och hämtade upp mig och vi drog till en gränd, Då försökte jag att söka igenom han vilket är fel av mig men det gick inte så han var tvungen att relogga. Vi pratade support med drew och det blev som det blev, ingen hade klipp på något så ingen fick återgärder. Efter detta så sa drew att vi skulle fortsätta med senariot så han tpade grabben till gränden och vi fortsatte senariot. Efter senariot så tog jag han och jag skulle vara snäll och lämna han på sjukhuset, men då stötte jag på ett problem jag hade ingen bil så jag tänkte gå och lämna han där ingen kunde ta honom, jag tänkte först lämna han bakom stora banken men sen så kopplade min hjärna av och jag på något idiotiskt sätt lämnade han inne på banken medans jag skulle gå och hämta en bil, medans jag var påväg och hämta en bil så blir jag bannad. Detta jag gjorde var jätte dumt av mig och jag förstjänar denna ban jag fick, Jag vet vad jag gjorde för fel och jag ångrar allt jag gjorde och jag förstår drews beslut till 110%, Hoppas ni förlåter mig och förstår att jag vet vad jag gjorde för fel och att jag aldrig kommer att göra om samma sak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker aboslut inte det var en felaktig ban. Jag respekterar Drews beslut då jag hade tagit samma beslut om jag var i hans sitts. Som sagt det var ett av dom sämsta beslut jag någonsin har tagit och ångrar mig så mycket. det var ett beslut som var jätte dumt av mig att ta och jag skulle bara ha skitit i att lämna han och ta git med han till ett garage och hämtat en bil. Men som sagt så ångrar jag mig så himla mycket och ber så mycket om ursäkt för vad jag gjorde, vet att det var jätte dumt att göra och hoppas att ni förlåter mig. Jag tänkte mig verkligen inte för och därför gjorde jag det som jag gjorde, jag kan lova att jag aldrig mer ska göra något sådant eller något liknande. Jag brukar alltid tänka mig för innan jag gör saker men tydligen inte denna gång och det var jätte dumt av mig. Samanfattat så tycker jag aboslut inte att det var en felaktig ban och förstår varför jag fick bannen. Jag förstår om jag behöver vänta ut min ban men annars är det därför jag skriver denna ban överklagan då jag vet att jag kan bättre och vet att det inte är okej att göra som jag gjorde. Både att jag tog in han på banken och att jag sparkade på han väldigt dålig rp och bidrar till dålig rp nivå vilket jag tycker är väldigt tråkigt då jag är en person som vill sträva efter så bra RP som möjligt och utvecklas så mycket som möjligt i min rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5+ Har ganska många bans och dom flesta är från när jag inte hade fullt koll på hur man rp. Visst jag har blivit bannad flera gånger när jag har varit medlem och icke-medlem men jag har typ inte förns nu lärt mig EXAGT hur det går till. 3 av 5 har varit sv banns i 1 timma av typ powergaming, eller nått sånt smått pga bil crash eller nått. Men jag har även fått längre bans så som COPBAIT och lall. I flertal dagar. Av dessa två stora bansen har jag lärt mig vad som är okej och inte men jag förstår förfullt vad man får och inte får göra och det var ett jätte stort misstag jag gjorde denna gång och hoppas ni försåtr mig och förlåter mig, hoppas ni ger mig en chans till att visa att jag inte beter mig såhär igäntligen. Jag har lärt mig hur man beter sig bland folk när det gäller RP och även hur man ska hantera situvationer så som när jag bröt mot regln copbait och bröt regeln lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat gjort. Vid varje regelbrott så hade man alltid kunnat gjort något annorlunda. Jag hade exempelvis kunnat skita i att ta med han i´n i banken och jag hade kunnat skita i att ta han från berget. Detta var ett beslut som jag tog som var jätte fel av mig och hoppas att ni förstår mig. Som sagt var det ett av dom sämsta beslut jag någonsin tagit och jag ångrar mig så mycket. Jag tänkte inte mig alls för och direkt efter jag hade lagt han i banken så förstod jag att det inte var okej att göra det som jag gjorde. Detta är något jag inte alls komer att göra om och hoppas ni förlåter mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig något. Jag har lärt mig att tänka mig efter hela tiden, spelar ingen som helst roll om vad jag gör men jag ska fortfarande alltid tänka efter vad jag gör. Jag har även lärt mig att tänka mig för ett extra steg innan jag gör saker och speciellt i situationer som denna. Samanfattat så förstår jag beslutet och respekterar att jag fick mitt straff. Blir denna ban överklagan nekad pga att jag måste vänta ut min ban så förstår jag det helt och hållet. Jag vill även säga att detta beetende hos mig ska inte upprepas och kommer inte hända igen och i fortsättningen ska jag tänka mig för ett extra steg innan jag gör saker och tänka efter suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

godkänd, bra att du förstår vad du gjorde fel. Gör inte om detta bara.

Tillbaka