Accepterad Adam olsson | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin_kebab1

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199711916543/

Ditt Hex-ID: 76561199711916543

Vad är din discord tagg? kevin_kebab1

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-18 175238.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de jag gjorde va fel med att bugga busa de va fel av mig men ångrar det jätte mycket och kommer aldrig att göra det igen för det är fel att göra så och det finns i reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle hämta någon i fängelset då springer han in i ett sånt rum man kan snacka med dom som sitter inne men när han springer in sen låser sig dörren så vi tog upp händerna och skulle lyfta ut en men de va fel av oss och jag ber så mycket om förlåtelse för de jag gjorde va fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag ber så mycket om förlåtelse COL jag hoppas verkligen att du kan förlåta mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag rpa inte på skador och pita någon men jag har lärt mig det nu så nu rpar jag på skador och pitar inte längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka få kontakt med någon som jobbar där och frågat om han hade kunnat låsa upp och förklarat vad som hade hänt till han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de jag gjorde va fel och nästa gång någon blir inlåst så ska jag inte bugg abuse då ska jag rpa mig och försöka få kontakt med någon som kan låsa upp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår hoppas du förlåter mig COL mvh kevin_kebab1.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka