Inaktuell Yummy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yummy

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
61
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Yummy (yummyswe)

Ange ditt födelsedatum 19 April 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Har precis varit helper men inte haft så mkt tid till att specca osv. Men jag känner att jag inte riktigt är klar med att vara en del av staff teamet eftersom jag vill fortsätta hjälpa servern på en större bredd än att bara vara en vanlig medlem. Har pratat med några MAs som rekommenderade att söka eftersom de vet att jag vill fortsätta hjälpa och tar jobbet på allvar isåfall och just därför väljer jag att söka till Medlemskaps Ansvarig nu!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser mig själv som en väldigt mogen och kompetent person för just denna roll då jag vill ta ansvar för detta område och hjälpa servern att ta in bra och kompetenta spelare.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att jag som medlemskaps ansvarig ska bemöta andra människor på ett schysst, men samtidigt rättvist sätt. Det är min plikt att vara ärlig och rättvis angående deras ansökan om att få bli medlem på servern eftersom vi vill ta in kompetenta spelare. Samtidigt ska man naturligtvis inte vara för hård mot andra. Har de skrivit en bra ansökan så ska man förtjäna en chans på servern som medlem.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att få vara medlem är något man ska förtjäna efter man gjort en väl utvecklad ansökan. Jag kommer påverka betydelsen av att vara medlem genom att som sagt vara väldigt rättvis men samtidigt hård då vi vill ta in så bra spelare som möjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag förväntar mig att de spelare vi tar in som Medlemmar ska gå in med en god inställning för RPn och inte bara göra en ansökan för att få ytterligare perms som att man kan börja slåss och skriva i twitter osv. Att vara Medlem är en förmån och därför ska man ta vara på sin chans om man nu lyckas bli medlem. Ett annat krav jag anser de ska ha är en bra och väl utvecklad karaktär som de kommer RPa med för att bidra positivt till serverns generella RP.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att en medlemskaps ansvarig rollen är en av de roller som har störst ansvar på servern. Med detta menar jag att det är VI som har koll på alla som får ytterligare behörigheter på servern än en vanlig icke-medlem och då gäller det att vara extra noga med vilka man väljer att ge en chans.

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv varje dag flera timmar. Kommer hem som senast runt 5 (väldigt sällan dock) pga jobb men brukar vara aktiv på dagarna generellt. På helgerna är jag också aktiv om jag inte ska resa bort osv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har precis varit helper så vet innebörden av vad man gör som MA. Kommer ta rollen på fullaste allvar och lägga ner tid på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka