Inaktuell Yummy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yummy

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
61
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Yummy (yummyswe)

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Ni skrev att ni sökte förut så blev intresserad

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Har varit staff 2 ggr tidigare, varav jag varit Krim, Jobb, RP, Servervakt ansvarig flertag ggr. Har dock aldrig varit MA och tycker det låter intressant. En MAs uppgift ligger till grunden för vad hela unive är, alltså vilka som tas in i communityt och därmed blir medlemmar och vilka som inte blir det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk på ett respektfullt sätt och behandla alla likadant. Som MA ska man vara professionell och seriös eftersom vår uppgift är en av de viktigaste på servern enligt mig. Därför gäller det att visa att man kan ta sin uppgift på ett moget och seriöst sätt, genom att bland annat visa hänsyn och respekt mot alla som vill ha chansen att bli medlem på servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som sagt tidigare så ligger en MAs uppgift till grunden av vad hela Unive egentligen är, då det är uppbyggt av en spelarbas. Beroende på vilka man tar in blir denna spelarbas antingen bra eller dålig. Som MA har man därför som ansvar att ge de man anser vara mogna och bra en ärlig chans att visa vad man går för, medans de som har som syfte att bidra med dålig kvalitet till servern inte välkomnas och det är just vi MAs som har ansvar för det.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker först och främst att man ska ha ett välutvecklat mål med vad man vill åstadkomma på servern. Det kan vara genom att skapa en utvecklad och rolig karaktär, till att skapa roliga scenarion och sammanhållning för communityt. Man ska kunna vara mogen nog att spela och RPa på ett bra sätt som gynnar servern på ett positivt sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att en medlemskaps ansvarig rollen är en av de roller som har störst ansvar på servern. Med detta menar jag att det är VI som har koll på alla som får ytterligare behörigheter på servern än en vanlig icke-medlem och då gäller det att vara extra noga med vilka man väljer att ge en chans.

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv varje dag flera timmar. Kommer hem som senast runt 5 pga jobb men brukar vara aktiv på dagarna generellt. På helgerna är jag också aktiv om jag inte ska resa bort osv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har precis varit helper så vet innebörden av vad man gör som MA. Kommer ta rollen på fullaste allvar och lägga ner tid på det. Har dessutom stängt ner mitt eget gäng, vilket innebär att jag kommer ha mer tid som MA.

Sätter denna som inaktuell.
Anledning: Då du redan är Trainee. Grattis!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka