Accepterad ytFaith69 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ytFaith69

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer Rydetoft

Vad är ditt discord namn? janneout#1747

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Ahlquist, han är 17 år gammal. Han bestämde sig för att lägga tiktok grejen åt sidan och luta sig mot det mer verkliga och tuffa livet. Han umgicks med fel personer vid sina yngre dar och har velat ta det spåret länge, men han började med tiktok ett tag. Men nu vill Melker börja på ett nytt kapitel i livet, han vill gå mot den kriminella sidan. Han har sen liten varit väldigt fascinerad av vapen och knivar, detta har satt igång något i honom som drivit honom till att ta sig mot den kriminella sidan i livet. Hans dröm är att vara med i ett riktigt cool gäng med feta bilar och leva livet på kanten så att säga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig rp. Kommer göra coola scenarion och bli välkänd i stan vilket ingen hade tackat nej till. Jag kommer börja rpa mer seriöst än vad jag gjort tidigare, och om jag kan klara mig genom att rpa seriöst kommer jag kunna visa andra hur man borde göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst i ett scenario betyder egentligen bara att om jag är i ett scenario ska jag bara inte vinna jätte enkelt utan jag ska ge motparten en chans i scenariot. t.ex om vi rånar ett hus eller något sånt ska jag inte bara gå in och skjuta alla direkt, för det är inte verkligt någonstans, utan jag ska låta det ta sin tid och kanske behöva backa ur huset och ringa någon polare för hjälp.

Hur hittade du Unive? Jag har varit medlem på Unive tidigare, hittade unive då långt tillbaks i sommar 2021 tror jag. Och längtade tills jag fick min dator i februari 2022, och det första jag gjorde var att ladda ner gta sen fivem och började köra Unive direkt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka