Accepterad ytFaith69 | Ban Överklagan [MrSwimSwam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ytFaith69

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441392004/

Ditt Hex-ID: steam:110000158483184

Vad är din discord tagg? janneout#1747

Vem var det som bannade dig? MrSwimSwam

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-24 104024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? https://medal.tv/games/gta-v/clips/1vnlRKp3evhcCr/d1337Tj5p7tf?invite=cr-MSxGNFYsMTU3ODA2NDc5LA Länk till klipp. Jag har faktiskt ingen aning, tydligen hotade jag honom genom att säga att jag tyckte att han borde få indragen staff. Han överdrev väldigt mycket med att ge mig en 3 dagars ban för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i min bil med min kompis sen fick jag en glitch där min bil flög runt och snurrade i luften i 1 minut, sen låg jag på ett osynligt tak upp och ner i min bil. Jag skrev då att jag förtjänade en gratis repair, vilket inte ens är mycket att begära då det inte kostar så mycket. Jag skrev vad som hände i reporten, så skrev han, rpa på det. Så skrev jag en likadan report till och då skrev han igen att jag skulle Rpa på det, och då skrev jag bara en report där det stod att han borde få en indragen staff role, så helt utan varning blev jag bannad för mild hets ooc och hot mot honom i 3 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till 100% en felaktig ban genom att ge mig en 3 dagar ban när jag bara sa att jag tyckte att han borde fått en indragen staff role. Jag borde hellre fått 24h ban som max eller bara en varning i 1 timme.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade en perma ban innan, men det var för min bror gjorde så jag blev bannad. Orkar inte förklara vad som hände. Men har lärt mig efter detta att inte skicka massa reports efter varandra och inte hota staffs.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara hoppat ut ur bilen och bett om en gratis revive och mycket mer hade jag inte kunnat göra. Skulle inte hotat med indragen staff role från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte hota staff och hetsa staff i reports.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar.

När en staff säger att du ska rpa på något som du skickar in i reports, så ska du också gör det. Du ska inte forsätta att skicka reports om samma sak och förvänta dig ett annat svar. Du ska heller aldrig vara hotfull mot någon, verken staff eller andra spelar.

Hoppas du har lärt dig en läxa, och att det inte kommer återupprepas.

Med vänliga hälsningar,
MrSwimSwam - Helper
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka