Antagen Yren | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yren

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
203
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ditt discordnamn: Yreny

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jo jag har massa erfarenheter inom just att vara staff då jag har varit staff på andra servers och har mycket kunskap då jag har alltid tyckt att det är roligt att speca då jag specar häldre en att rpa då jag har alltid gillar det alltid kunnat ta återgäder jag hanterar sträss på ett bra sätt låter folk rpa klart senariot om det är något milt annars tar jag åtgäder direkt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn jag ser mycket combat logging mycket lallande shoot on sight vdm rdm och många som är här för att skjuta och inte att ha en roligt och trevlig rp nivå då jag har alltid tyckt att lallande är tråkigt och det blir aldrig något bra då det bruckar sluta med rdm eller likanande.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo att vi ska jobba som ett team och lösa alla regel brytare och få bort allt lallande då jag tycker om det är mer en 100 personer inne så ska man speca senarion ta reports och support.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo att man inte ska lall skoja med folk när man tar ett support ärende eller ett ärende ingame då det är viktigt att folk ska kunna lita på folk i staff teamet så staff teamet inte ser ut som ett skämt och att unives staff team ska man kunna lita på.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? mitt privata liv är skola sen så blir det unive hela dagen 7 dagar i veckan blir det unive.

Hur länge har du spelat på Unive? ish 90 dagar+

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event samt rp

+rep va aktiverad sist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka