yousefabd | Ansökan till Forum Mod [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahem

Vad heter du på discord? yousefabd

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag ansöker om att bli Forum Mod eftersom jag brinner för att skapa en positiv och välkomnande miljö för alla medlemmar. Jag gillar att hjälpa och lösa problem eller konflikter. Som en aktiv medlem i Unive har jag sett hur viktig en pålitlig och engagerad moderator är för att upprätthålla reglerna och främja en bra diskussion. Jag vill vara den personen som kan hjälpa till att skapa en trygg och rolig plats för alla att njuta av.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, det är viktigt att tråden hamnar i rätt kategori eftersom det gör det lättare för medlemmar att hitta och delta i diskussioner relaterade till deras intressen. Det hjälper också till att organisera forumet på ett strukturerat sätt och gör det enkelt att söka efter specifika ämnen. Genom att placera en tråd i rätt kategori kan vi säkerställa att den når rätt personal. Då slipper de leta efter den och istället hitta den i den kategori de söker. Det blir snabbare och smidigare så!

Får en ansökan vara kopierad? Nej, det är inte lämpligt att kopiera en ansökan. Det är viktigt att visa din egen personlighet och engagemang i din ansökan. Att kopiera en ansökan kan ge intrycket att du inte är intresserad av rollen eller att du inte har lagt ner tillräckligt med tid och ansträngning i din ansökan. Det är bäst att skriva en unik och personlig ansökan som speglar dina egna erfarenheter och tema.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Faktiskt inte, men ibland kan det ta lite lång tid att få svar när man taggar staff i en banöverklagan.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Om jag fick bestämma hur forumet skulle se ut skulle det vara en levande och välkomnande gemenskap där människor från olika bakgrunder kan dela sina intressen och idéer. Det skulle finnas tydliga regler och riktlinjer för att främja en respektfull och konstruktiv diskussion. Dessutom skulle det finnas en aktiv moderator som håller forumet rent från spam och olämpligt beteende. Alla medlemmar skulle känna sig trygga och uppmuntrade att delta och bidra till gemenskapen. Precis som ni gör.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag, minst 2 timmar, och kommer alltid lägga minst 1 timme i forumet för att se till att allt funkar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka