Accepterad Youngbaa | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Youngbaa

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? waggishkevin

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: algot jonsson 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad fundersam och väldigt ambisös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Algot Jansson och är född och levt hela sitt liv i Sverige. Han fyller 30år den 13 augusti och under alla dessa år har hans uppväxt varit Ganska så upp o ner, med massvis av olika svårigheter och bekymmer , Har haft svårt med vänner, familjeproblem, och även med att träffa nytt folk. Hans mamma Nancy Jansson blev ensam stående med Algot och hans 2 syskon redan när Algot var 12år gammal, hans mamma hade inte ens hunnit föda det yngsta syskonet innan hans pappa övergav hela familjen för att leva ett nytt liv. Algot började med Att försöka leta nya vänner och även nått sommar jobb redan som 13åring för att kunna försörja hela familjen och hjälpa hans mamma så mycket som möjligt. När Algot fyllde 17år så bestämde sig hans mamma för att dom skulle flytta till en ny stad och för att starta ett nytt liv, starta ett helt nytt kapitel och börja om allt på nytt i ett tryggare och säkrare samhälle. Algot var inte så förtjust i idén men han visste själv innerst inne att detta skulle leda till ett mycket mer vänligare hem för hela hans familj, även han själv. Algot har alltid varit en beskyddare enda sen start för hans familj och om detta är ett beslut som får dom alla att leva bättre så är han med på det. Dom flyttade till staden Unive så fort dom fick chansen och när dom kom dit så var det som en helt ny värld med helt nya möjligheter. Det gick år efter år och Algot var nu 21år och han hade lärt sig att kommunicera bättre med nytt folk för att kunna anpassa sig i samhället. Han hade kommit med i ett Lungt o samsatt gäng och nu mera jobbar för en av Sveriges största företag och han hade kommit så pass högt upp på under 1 år att han nu mera tjänade mest av alla Anställda och var nu mera Viseboss. Han fortsatte försörja familjen i alla dessa år tills denna dagen och nu mera har han blivit president och lever med makt och pengar. Det nya kapitlet är som gott som nytt och mycket bättre än hans dåtida liv. Även fast det inte är så han vill ha sitt liv så lever han lyckligt, han är en riktigt glad, stolt och snäll person så länge människor visar respekt för han så visar han det tillbaka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidrar med bra, rolig och seriös RP och Jag vill även skapa roliga scenarion, hjälpa till med att utveckla servern och göra det så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda partnerna ska ha en rolig och bra stund på Unive RP och man spelar inte bara för sin egen vinst och spelkänsla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm - Random deathmatch : döda inte folk utan grundläggande scenario. Vdm - Vehicle deathmatch: använd inte fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har spelat en del på andra Rp servrar och därifrån lärt mig en del angående all rollspel. jag är allmänt insatt i rollspel och tycker det är riktigt roligt ! och har även varit kriminell och medlem, man behövde reagera på en sak i discorden för o behålla sina roller jag reagerade men blev endå av med dem,

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka