Nekad Granny1 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granny1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? arvid

Vad är ditt discord namn? catgirl.69.

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Algot Falk, 34 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Analytisk, envis, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Algot Falk är 34 år gammal och uppväxt i en mindre stad i Dalarna. Hans pappa var skogsmästare och hans mamma arbetade som bibliotekarie. Algot var en tyst men uppmärksam kille redan som barn – alltid den som såg vad andra missade. Han har tidigare jobbat inom säkerhet och ordningsvakt i flera år, där han utvecklade ett starkt rättvisetänk och en förmåga att hantera pressade situationer med lugn och respekt. Framtidsplaner: Algot har länge burit på en dröm om att bli polis. Han vill kunna göra skillnad på riktigt – skydda andra, bidra till trygghet och arbeta nära människor. Just nu förbereder han sig för att söka till polisutbildningen. Hans mål är att i framtiden arbeta inom brottsförebyggande verksamhet eller med ungdomar i utsatta områden, där han tror att han verkligen kan göra skillnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en RP på hög nivå och en rolig RP. Jag kommer göra välstrukturerade scenarion som är roliga för alla som deltar. Jag har ett stort intresse för RP generellt och har RP:at på flera olika servrar innan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska dra ut på ens scenarion och inte spela för makt och pengar. Vi säger att polisen stannar dig när du kört på rödljus. Du stannar och när polisen hoppar ut trycker du på gasen och drar där ifrån. I verkligheten skulle man bröstat en bot istället för att det skulle bli biljakt och du kunde åkt i fängelset.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja. VDM(Vehicle death match) är när man kör på någon med ett fordon utan någon bakgrund till själva handlingen. NLR(New life rule) innebär att om du t.ex. är med i en bilolycka och blir medvetslös och åker in på sjukhuset ska du RP:a på att du inte kommer ihåg vad som hände.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka